فرماندار زرند:

رقابت ۱۱۲ داوطلب در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر شهرستان زرند/ خط قرمز فرمانداری در برگزاری انتخابات، رعایت قانون است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند با بیان اینکه خط قرمز فرمانداری در برگزاری انتخابات رعایت قانون است، از رقابت ۱۱۲ داوطلب در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر شهرستان زرند خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند با بیان اینکه خط قرمز فرمانداری در برگزاری انتخابات رعایت قانون است، از رقابت ۱۱۲ داوطلب در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر شهرستان زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” در نشست توجیهی داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ضمن خطاب به نامزدها که نباید با وعده های تهی مردم را فریب داد و با عدم تحقق آن سبب دلسردی ایشان از نظام انقلاب اسلامی بشویم، خاطرنشان کرد: خطر قرمز فرمانداری زرند در برگزاری انتخابات، رعایت قانون است و غیر از قانون هیچ موردی را ملاک خود قرار نمی دهیم.

وی با تاکید بر رعایت قوانین و دستورالعمل های تبلیغاتی نامزدها که از ۲۰ خردادماه آغاز شده، افزود: این دوره انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتخابات گذشته تفاوت ویژه ای دارد و آن هم همزمانی این دوره از انتخابات با شیوع گسترده بیماری کروناست.

فرماندار زرند با بیان اینکه باید حفظ و دفاع از سلامت انتخابات و رای دهندگان را در برابر ویروس کرونا در اولویت قرار دهیم، تصریح کرد: داوطلبین از برگزاری میتینگ های انتخاباتی و تجمعات زیاد در فضاهای سرپوشیده و کم وسعت به جهت عدم امکان رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی پرهیز جدی کنند.

صادق زاده با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی وضعیت کشور است، خاطرنشان کرد: نباید با اختلافات کم اهمیت و جلوه دادن مشکلات و عدم اشاره و بحث در خصوص اقدامات انجام شده سبب دلسردی مردم از خدمات نظام اسلامی شویم.

فرماندار زرند با عنوان اینکه تمامی حرکات و رفتارهای نامزدهای انتخاباتی در حین تبلیغات، زمان رای گیری و بعد از انتخابات رصد خواهد شد، اضافه کرد: به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم هستیم و باید همه با هم زمینه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت پرشور در انتخابات را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه داوطلبین باید بدانند شوراهای شهر چه جایگاهی است و بر قوانین و وظایفشان اشراف کامل داشته باشند، اظهار کرد: داوطلبین در فرصت کوتاه تبلیغات تفکر و دیدگاه خود را عرضه کنند تا مردم بتوانند با انتخاب آگاهانه در توسعه و پیشرفت جامعه خود تصمیم گیری کنند.

رئیس ستاد انتخابات زرند اشاره به اینکه در سطح شهرستان در مجموع ۷۲ شعبه شهری اقدام به رای گیری می‌کنند، اظهار کرد: از این تعداد، ۵۳ شعبه در شهر زرند مستقر خواهد بود.

علی صادق زاده در پایان با ۱۱۲ داوطلب در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر شهرستان زرند با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که ۱۴ نفر از ایشان بانوان می باشند، گفت: ۵۰ داوطلب در حوزه زرند، ۲۹ داوطلب در حوزه سیریز، ۸ داوطلب در حوزه خانوک، ۱۰ داوطلب در حوزه ریحانشهر و ۱۵ داوطلب در حوزه یزدانشهر می باشند.

انتهای پیام/