صبح امروز/

سه کشته در واژگونی تاکسی بین شهری زرند – حتکن

حادثه رانندگی و واژگونی تاکسی بین شهری صبح امروز در کیلومتر ۴۲ جاده زرند – حتکن موجب مرگ ۳ نفر و مصدوم شدن ۱ نفر شد.

حادثه رانندگی و واژگونی یک دستگاه سمند (تاکسی بین شهری) صبح امروز در کیلومتر ۴۲ جاده زرند – حتکن موجب مرگ ۳ نفر و مصدوم شدن ۱ نفر شد.

به گزارش صدای زرند، “امین عربپور” رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند با تایید این خبر اظهار داشت: این تاکسی به نظر درحال انتقال کارگرانی از زرند به دهستان حتکن بود، زیرا همراه آن‌ها بیل و کلنگ بود و حاضرین در صحنه می‌گفتند که کارگران طرح انتقال گاز هستند.

وی افزود: این حادثه ۳ فوتی داشت که بنظر سه سرنشین این خودرو و از اتباع افعانستانی بودند، و یک مصدوم داشت که بنظر راننده خودرو می‌باشد.

عربپور از اعلام این گزارش در ساعت ۰۷:۱۷ به اورژانس گفت و بیان داشت: ما سه دستگاه اورژانس به محل فرستادیم که متاسفانه تنها یک مورد آن برای انتقال یک مصدوم این حادثه مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: فوتی‌های این حادثه احتمالاً از کمربند ایمنی استفاده نمی‌کردند، زیرا بعد از واژگونی از خودرو که احتمالاً به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو توسط راننده اتفاق افتاده است، به بیرون پرت شده‌ بودند، هرچند دلیل و جزئیات این حادثه باید توسط کارشناسان پلیس بررسی و گزارش شود.

 

Zarand Hotkan SZsd0001 Zarand Hotkan SZsd0002 Zarand Hotkan SZsd0003 Zarand Hotkan SZsd0004

 

انتهای پیام/