وزیر کشور: 

سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و بقیه شهرها آزاد است

ستاد مقابله با کرونا مصوبه‌ای دارد و مقررشده است که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع باشد ولی بقیه شهرستان‌ها سفر آزاد است.

ستاد مقابله با کرونا مصوبه‌ای دارد و مقررشده است که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع باشد ولی بقیه شهرستان‌ها سفر آزاد است.

به گزارش صدای زرند، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه پنج‌شنبه پس از دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد مقابله با کرونا مصوبه‌ای دارد و مقررشده است  که سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع باشد ولی بقیه شهرستان‌ها سفر آزاد است.

وی افزود: اگر کسانی فکر می‌کنند قدرت و شرایط ندارند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت ندارند ولی باید ملاحظه داشته باشند، پروتکل‌ها را شدید کرده‌ایم و چادر زدن در بوستان‌ها و کنار خیابان‌ها و همچنین استفاده از مدارس در عید نوروز ممنوع است.

وزیر کشور بیان کرد: رویکرد ما استفاده از برخوردهای قانونی و جرمی با مردم نیست اما اگر مجبور شویم با معدود قانون‌شکنان برخورد قانونی خواهیم کرد.

رحمانی فضلی بابیان اینکه مردم یک سال به خاطر کرونا در سختی قرار دارند،عنوان کرد: مردم در سفرهای نوروزی هتل و رستوران‌هایی که می‌روند با هماهنگی وزارت گردشگری باشد و به‌گونه‌ای تدارک ببیند که ازنظر بهداشتی مطمئن باشند.

وی خاطرنشان کرد: محور صحت و سلامت برای مردم خود آن‌ها هستند و آنچه وظیفه دولت و دستگاه‌های اجرایی است خدمات، پزشک و دارو و درمان را  مهیا کند و تذکرات داده شود و رعایت موارد بهداشتی مورد تأکید باشد.

بیست و پنجم اسفند ۹۹، رنگ بندی نهایی شهرهای کرونایی کشور اعلام می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم