سرنوشت درختان بلوار امام حسین (ع) زرند

در پی چالش به وجود آمده در ریشه‌کنی درختان چندین ساله بلوار امام حسین (ع) زرند در روزهای گذشته توسط عوامل شهرداری، خبر روابط عمومی شهرداری زرند نشان می‌دهد که این درختان با هدف ساماندهی و زیباسازی رفیوز میانی بلوار امام حسین (ع) از این محل کنده شده‌اند و در محلی دیگر و و برای […]

در پی چالش به وجود آمده در ریشه‌کنی درختان چندین ساله بلوار امام حسین (ع) زرند در روزهای گذشته توسط عوامل شهرداری، خبر روابط عمومی شهرداری زرند نشان می‌دهد که این درختان با هدف ساماندهی و زیباسازی رفیوز میانی بلوار امام حسین (ع) از این محل کنده شده‌اند و در محلی دیگر و و برای تقویت فضای سبز آن منطقه (منطقه ریحان) غرس شده‌اند.

به گزارش صدای زرند، “احمد عبدالله‌زاده” رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند در این رابطه گفته است: با جابجایی ۱۳۰ اصله درخت و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی فاز اول بلوار امام حسین (ع) ساماندهی و زیباسازی خواهد شد.

وی در گفتگویی بیان داشته است که امیدواریم جابجایی این درختان با کمترین خسارت انجام و شاهد رشد درختان در محل جدید در فصل بهار باشیم.

وی همچنین بیان داشته است: عملیات خاک‌ریزی رفیوژ میانی بلوار امام حسین (ع) و آماده‌سازی این فضا برای فرش موزائیک، ایجاد گل‌کارهای زیبا، غرس بیش از ۱۲۰ سرو لاوسون ۵ ساله از دیگر برنامه‌های شهرداری برای این بلوار می‌باشد.

عبدالله‌زاده در خبر منتشر شده در روابط عمومی شهرداری زرند از خاک‌ریزی و کشت درختان این بلوار تا قبل از عید نوروز خبر داده است و تصریح کرده: شهروندان در صورت هرگونه سوال یا انتقاد و پیشنهاد، می‌توانند با شماره ۱۳۷ و یا ۳۳۴۳۴۰۹۰ (روابط عمومی شهرداری) تماس حاصل نمایند.

در خبر تهیه شده‌ی روز گذشته توسط ما، اینکه چرا شهردار زرند حاضر به پاسخ‌گویی به تماس‌های مکرر و پی‌درپی ما نمی‌باشد و اینکه چگونه برخی از اعضای شورای شهر به ویژه رئیس شورا از دلیل این اقدام شهرداری ابراز بی‌اطلاع کردند، برایمان جای سوال است؛ اما امیدواریم برنامه‌ریزی انجام شده توسط شهرداری در بلوار امام حسین (ع) به عنوان یکی از ورودی‌های شهر زرند به نتیجه مطلوب بنشیند و از آن مهم‌تر درختان ریشه‌کن شده این بلوار که در بلوار ریحان کشت شده‌اند بدون کمترین خسارت ادامه حیات دهند.

 

قلع و قمع درختان بلوار امام حسین (ع) توسط شهرداری زرند

 

انتهای پیام/