توسعه یزدان‌آباد نیازمند همت مسئولان و مطالبه‌گری مردم است

امام جمعه بخش یزدان آباد گفت: وضعیت فعلی این بخش به تحول و رشد بیشتری نیاز دارد و این میسر نمی‌شود مگر اینکه همت مدیران و مطالبه‌گری مردم به طور جدی و بیش از پیش وجود داشته باشد.

امام جمعه بخش یزدان آباد گفت: وضعیت فعلی این بخش به تحول و رشد بیشتری نیاز دارد و این میسر نمی‌شود مگر اینکه همت مدیران و مطالبه‌گری مردم به طور جدی و بیش از پیش وجود داشته باشد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “حسن ایزدی یزدان‌آبادی” در حاشیه بازدید و سرکشی از ادارات و نهادهای بخش یزدان‌آباد گفت: خوشبختانه در راستای توسعه و پیشرفت منطقه گام‌های موثری برداشته شده است، ولی با توجه به معضلات و محرومیت‌ها، این مهم کافی نیست و برای حل مشکلات منطقه باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

امام جمعه بخش یزدان‌آباد گفت: این بخش دارای ظرفیت‌های متعدد و زیادی از جمله در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و معدنی، گردشگری، فرهنگی و اجتماعی است که با توجه و رسیدگی به آن‌ها تحول شگرفی را شاهد خواهیم بود.

او با اشاره به نبود بعضی از ادارات در مرکز این بخش گفت: از مسئولین امر درخواست ایجاد و راه‌اندازی ادارات در یزدان‌آباد را داریم.

او بیان داشت: فعالین و شرکت‌های صنعتی و معدنی که در این بخش فعالیت می‌کنند باید در راستای مسئولیت اجتماعی خود، با جذب جوانان جویای کار منطقه و همکاری با نهادهای دولتی و اجرایی به عمران و توسعه بخش یزدان‌آباد کمک کنند.

امام جمعه بخش یزدان‌آباد با اشاره به نیاز ابن بخش به تعریف پروژه‌های عمرانی جدید توسط دولتمردان، گفت: انتظار داریم برخی از پروژه‌های این منطقه که نیمه‌تمام مانده از جمله پروژه‌های ورزشی و راهسازی، بزودی به اتمام رسد و زمینه‌های جدید برای حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

حجت الاسلام ایزدی ضمن اشاره به مشکلات عدیده جوانان یزدان‌آبادی و لزوم رسیدگی به معضلات ایشان به انتقاد از مسئولین بدلیل عملکرد ضعیف در این حوزه پرداخت و گفت: دولت در زمینه ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی کمترین عملکرد را داشته و پروژه ورزشی شهید ایزدی پس از چند سال از شروع ساخت، پیشرفت نامطلوبی دارد.

او همچنین گفت: تجهیز و توسعه مرکز درمانی این بخش و راه‌اندازی تمام وقت این مرکز برای ارائه خدمات از دیگر خواسته‌های بحق شهروندان می‌باشد.

 

انتهای پیام//