پرستاران نمونه زرند تجلیل شدند

پرستاران نمونه شهرستان زرند در آیینی با حضور مسئولان محلی تجلیل شدند.

پرستاران نمونه شهرستان زرند در آیینی با حضور مسئولان محلی تجلیل شدند.

 

پرستار1

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، ظهر امروز در آیینی که با حضور کارکنان و پرستاران بیمارستان‌های امام علی (ع) و سینا شهرستان زرند و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد از پرستاران نمونه تجلی به عمل آمد.

معاون فرماندار زرند در این آیین نقش پرستاران را در جامعه بی‌بدیل عنوان کرد و اظهار داشت: نامگذاری ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) را به عنوان روز پرستار افتخاری بزرگ برای حوزه پیراپزشکی و سلامت است.

علی پوررنجبر با بیان اینکه پرستار موجب جاری شدن چشمه‌های محبت به بیمار می‌شود، افزود: پرستاران در خدمتگزاری بی‌منت به بیماران باید حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند.

وی گفت: پرستاران با تلاش و تعهد بالای خود کمبود یا کاستی برای بیمار نگذاشته و در فرآیند درمان جسم و روح بیماران چیزی کم نمی‌گذارند.

معاون فرماندار زرند تصریح کرد: پرستاران وظیفه ارزشمندی را برعهده دارند و با صبر و تحمل هر نوع بیماری برای انجام خدمتگزاری به مردم را دارند که چنین کاری از عهده هر فردی برنمی‌آید.

پوررنجبر ضمن تقدیر از خدمات صادقانه پرستاران و جامعه پزشکی به مردم خاطرنشان کرد: تجلیل از مقام والای پرستاران یادی از شخصیت والای حضرت زینب (س) است که موجب الگوسازی در جامعه می‌شود.

به گزارش صدای زرند در این مراسم که با اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری همراه بود از  پرستار نمونه شهرستان زرند با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/