چرا برخی تالارها تعطیل نیستند؟

صدای زرند: ما دروغگو نیستیم!

در مورد تعطیلی تالارها، صدای زرند انتشاردهنده‌ی مصوبه‌ای بوده که به نظر هنوز اجرا نمی‌شود! پس ما دروغگو نیستیم…!

در مورد تعطیلی تالارها، صدای زرند فقط انتشاردهنده‌ی مصوبه‌ای بوده که به نظر هنوز اجرا نمی‌شود! پس ما دروغگو نیستیم…!

به گزارش صدای زرند، بر اساس مصوبه جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان زرند و به گفتۀ “علی صادق‌زاده” فرماندار زرند، از سوم آبان ماه «به مدت دو هفته تمامی تالارهای پذیرایی شهرستان “بطور کامل تعطیل خواهند بود” و تمامی مراسم آن‌ها باید لغو شود»، حال آنکه اخبار دریافتی چیزی دیگر را می‌گویند و به نظر می‌رسد به برخی عروسی‌ها اجازه برگزاری داده‌اند و ما دعوت‌نامه‌هایی از سوی مردم از برگزاری مراسم عروسی در هفتم آبان (فردا) هم دریافت نموده‌ایم!!

این بر کسی پوشیده نیست که شرایط شهرستان زرند از نظر کرونا از قرمز هم رد کرده و رو به سیاهی است! در این شرایط، قطعاً اعمال محدودیت‌ها می‌تواند موجب بهبود شرایط شود، اما اعمال محدودیت‌ها فقط در حرف نیست و اجرای آن مهم‌تر از حرف زدن است!

روابط عمومی فرمانداری زرند، سوم آبان ماه، خبری را از بازگشت محدودیت‌های کرونایی در شهرستان زرند منتشر کرد که یکی از این محدودیت‌ها «تعطیلی دو هفته‌ای تالارها» بود، ما نیز به عنوان یک رسانه با در نظر گرفتن این منبع رسمی، خبر را منتشر کردیم، حال آنکه انگار این مصوبه جز در حرف چیزی نبوده است و اکنون ما از سوی برخی کاربران محترم متهم به دروغ‌پراکنی هستیم!

متاسفانه پیش از این نیز حرف‌هایی توسط برخی مسئولین زده شده بود و ما آن‌ها را منتشر کردیم، اما وقتی در عمل خبری از اجرای آن حرف (مصوبه) نبود، ما متهم به دروغگویی بودیم! در مورد تعطیلی تالارها هم، صدای زرند فقط انتشاردهنده‌ی مصوبه‌ای بوده که به نظر هنوز اجرا نمی‌شود! پس ما دروغگو نیستیم؛ و انگار برخی از مسئولین بنا به برخی فشارها مصوبه می‌دهند و حتماً باز بنا به برخی فشارها مصوبات را اجرا نمی‌کنند!

قطعاً تعطیلی تالارها بر عده‌ی زیادی فشار مالی و روانی وارد می‌کند و این مسئله قابل درک است. اما بهتر است مسئولین قبل از اینکه حرف بزنند، به توان خود در اجرای آن حرف هم بیشتر فکر کنند، تا نه مردم را از خود ناامید کنند و نه رسانه‌ها را به دروغگویی متهم. مردم نیز اگر دوست دارند به بهبود شرایط و خروج شهرستان از این وضعیت خطرناک کمک کنند، بهتر است با همراهی با «مسئولین محترم» و نیز رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، موجب کاهش این فشارها بر جامعه، به ویژه بر کادر بهداشت و درمان شوند.

 

انتهای پیام/