به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی/

پلمب ۱۶ مرکز تهیه و توزیع در زرند

شانزده مرکز تهیه و توزیع در زرند به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یک روز پلمب شد.

شانزده مرکز تهیه و توزیع در زرند به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یک روز پلمب شد.

به گزارش صدای زرند، “ماشاالله عربپور” رئیس مرکز بهداشت در این باره بیان داشت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی صنوف، قوانین سختگیرانه‌تری در پیش گرفته‌ایم و در اولین روز، ۱۶ مرکز به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند و این روند به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در خصوص سلامتی مردم با احدی مماشات نخواهیم کرد و هر واحدی رعایت نکند، برای اولین بار یک هفته پلمب می‌شود و در صورت تکرار، قوانین سختگیرانه‌تر قضایی اعمال می‌شود.

عربپور ضمن درخواست از مردم برای اعلام تخلفات بهداشتی به سامانه ۱۹۰، بیان داشت: جهت اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اکیپ‌های ویژه شبانه‌روزی بازرسی فعال شده است و گزارش‌ها درکمترین زمان ممکن پیگیری و در صورت لزوم، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

همچنین مهندس “سیدهادی امیری نسب” مسئول بهداشت محیط و معاون مرکز بهداشت در این باره گفت: به کلیه صنوف هشدار می‌دهیم، اگر دلشان به حال کسب و کارشان می‌سوزد، هم خودشان رعایت کنند و هم از حضور افراد بدون ماسک داخل مغازه جلوگیری کنند، در غیر اینصورت عواقبش بر عهده خودشان خواهد بود و جای هیچ عذری پذیرفته نیست.

وی افزود: متصدیانی که مانع کار بازرسین شوند، ضمن هماهنگی با نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات، پرونده متخلف جهت برخورد قاطع به مراکز قضایی ارسال می‌شود.

 

انتهای پیام/