جلسه متفاوت شورا شهر با ادبیاتی متفاوت‌تر/

مهدلو و یک افق چهار ساله دیگر؟

جلسه کمیسیون اقتصادی شورای شهر با حضور «تقریباً کامل» اعضای شورا، شهردار و معاونین شهردار با محوریت چگونگی جذب و هزینه‌کرد بودجه برگزار شد که در این جلسسه شهردار زرند از رویکرد ساختاری در هزینه‌کرد بودجه و نگاهی بلندمدت در اجرای طرح‌های شهرداری سخن گفت.

جلسه کمیسیون اقتصادی شورای شهر با حضور تقریباً کامل اعضای شورا، شهردار و معاونین شهردار با محوریت چگونگی جذب و هزینه‌کرد بودجه برگزار شد که در این جلسه شهردار زرند از رویکرد ساختاری در هزینه‌کرد بودجه و نگاهی بلندمدت در اجرای طرح‌های شهرداری سخن گفت.

به گزارش صدای زرند، در این جلسه “محمدرضا مهدلو” ضمن ارائه گزارشی متفاوت از چگونگی هزینه‌کرد و جذب درآمدهای شهرداری مطالبی را به زبان آورد که کمتر در محافل عمومی و خصوصی به میان آورده شده بود.

وی با ارائه آمار و ارقام مالی و مقایسه آن با سال‌های گذشته اذعان داشت که رقم جذب بودجه در وصول عوارض مردمی برای اولین بار از رقم ارزش افزوده بیشتر شده است و این در تراز مالی برای هر شهرداری، یک موفقیت محسوب می‌شود که نشان از یک روی دیگر سکه شهرداری در تعامل شهروندان با شهرداری می‌باشد.

“احمد نورالدینی” مسئول دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان نیز میهمان جدید این جلسه بود که وی با نقد دولت و نارضایتی فراگیر مردم از سیستم دولت، افزود: در مقابل ضعف و تعطیلی دولت، اقدامات و فعالیت‌های شهرداری زرند قابل ستایش است و قطعاً باید از خدمات و مدیریت مهدلو قدردانی نمود.

یکی دیگر از سخنان متفاوت جلسه امروز را مرد تقریباً آرام و بی‌حاشیه شورا یعنی “سیدعباس تهامی” بر زبان آورد که وی با اعلام اینکه مهدلو یک مدیر جهادی است از ایشان خواست با قدرت تا پایان عمر شورا به فعالیت‌های خود ادامه دهد و خاطرنشان ساخت ان‌شاالله در شورای آینده نیز شاهد حضور وی بر مسند شهرداری باشیم.

در این جلسه “ایرج رحمانی” رئیس شورای شهر نیز با تشریح فعالیت‌های کمیسیون‌های شورا و اقدامات عمرانی شهرداری که نسبت به گذشته با تحول چشمگیری روبرو بوده است، خواهان افزایش جلسات کمیسیون اقتصادی شورا برای تنظیم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شد.

“سیدرسول تهامی” نایب رئیس شورای شهر زرند هم با تشکر از اقدامات صورت گرفته، آغاز نهضت پیاده‌روسازی را در شهر پس ار نهضت آسفالت ضروری دانست.

حاج “مهدی برهانی” هم که تقریباً روز آرامی را در این جلسه سپری نمود، حضور فعال‌تر اصحاب رسانه در اینگونه جلسات را به عنوان یک ناظر بی‌طرف برای نشان دادن نقاط مثبت و منفی عملکرد شورا و شهرداری، حائز اهمیت دانست.

در پایان این جلسه، پس از ارائه گزارش‌های معاون اداری و مالی، فنی و عمرانی و نقلیه شهرداری، “عباس ایرانمنش” رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر زرند با اشاره به تشکیل مثلث چشم‌انداز توسعه فراگیر شهر، با محوریت نماینده، فرمانداری، و شورای شهر و شهرداری به عنوان ضلع سوم، می‌توان سنگ بنای چشم‌انداز شهر را با در نظر گرفتن پروژه‌های بلندمدت پایه‌گذاری نمود.

 

انتهای پیام/