به همت خیر درمان:

مرکز جامع سلامت زرند افتتاح شد

با کمک ۱۲میلیارد ریالی خانواده مرحوم حاج یدالله متصدی، مرکز جامع سلامت زرند امروز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش صدای زرند، علی صادق زاده، فرماندار زرند در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت زرند که امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن  قدردانی از خانواده زنده یاد حاج یدالله متصدی زرندی، گفت: کار خیری که با احداث ساختمان مرکز جامع سلامت انجام‌شده، بسیار با اهمیت و ستودنی است و برای فرزندان  آن مرحوم، مایه ثواب و سبب شادی روح آن مرحوم می شود و برای مردم شهرستان زرند، مایه آرامش و ارتقای سطح خدمات سلامت خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه خیران حوزه سلامت، معامله‌ای پر سود را با خداوند متعال انجام می‌دهند، افزود: بخش سلامت به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم در امر توسعه کشور است.

صادقی بیان داشت: مردم شهرستان زرند در امور خیر پیشگام بوده‌اند که یکی از این کار‌های خیرخواهانه، احداث و تکمیل ساختمان مرکز جامع سلامت شادروان حاج یدالله متصدی زرندی است.

او گفت: امیدواریم این گونه حرکات خیرخواهانه در شهرستان زرند تداوم داشته باشند؛ زیرا بدون مشارکت مردم، رسیدن به نقطه ایده آل از سطح سلامت میسر نخواهد بود.

علی رشیدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند نیز در این مراسم با اشاره به احداث این مرکز خیر ساز در حوزه سلامت گفت: اعمال خیرین باقیات صالحات است و این مرکز با کمک یک خیر، با عشق و علاقه احداث شد و امیدواریم در آینده با تلاش دست‌ اندر‌کاران این مرکز، شاهد رضایت مندی بیش از پیش مردم منطقه باشیم.

ماشاالله عربپور رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند هم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیر بنای  ۲۵۰ متر مربع با هزینه ۱۲ میلیارد ریالی خانواده شادروان حاج یدالله متصدی زرندی احداث و مجهز شده است.

او افزود: ساخت این ساختمان، در نوع خود جدید است که تا سال ها‌ی متمادی می توان از آن برای ارائه خدمات، حفظ نیت خیر و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن مرحوم به بهترین شکل ممکن بهره برد.

عربپور بیان داشت: با بهره برداری از این ساختمان، بالغ بر ۱۵ هزار نفر از خدمات آن بهره مند می شوند.

مسعود متصدی زرندی، متخصص گوش و حلق و بینی، فول پرفسور دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس بخش کاشت حلزون بیمارستان امیر اعلم تهران و فرزند شادروان حاج یدالله متصدی زرندی در حاشیه افتتاح این مرکز درمانی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما همیشه بر کار خیر و نیکوکاری تاکید شده است، گفت: پدر مرحومم سنگ بنای این اقدام خیر خواهانه را گذاشت و ما فرزندان را به فعالیت خیرخواهانه ترغیب کرد که پس از اینکه  ایشان به رحمت خدا رفت  به همت فرزندان او، این بنای خیر تکمیل و به شبکه بهداشت و درمان اهدا شد.

او بیان کرد: برای پیشرفت هر جامعه، همیشه دو بال آموزش، آگاهی و توان فکری مردم و سلامت بسیار مهم و با اهمیت است که فکر می کنم وقتش رسیده به هر طریقی به این امر بپردازیم که اثرات این کار خیر هم به نسل کنونی می رسد و هم برای نسل‌های آینده باقی خواهد ماند.

متصدی زرندی با بیان اینکه بهداشت، سلامت و درمان یک زمین بازی بسیار بزرگی هست و کشور ما بسیار تشنه این اقدامات بزرگ است و هر انسانی تا می تواند باید در هر قسمتی یک  کمک هر چند ناچیز برای خدمت به مردم انجام دهد، بیان کرد: خدا به همه ما نعمات زیادی داده و انسانیت، نوع دوستی و همت والا ایجاب می‌کند که دست دیگران را بگیریم و زمینه سرور و شادمانی دیگران را فراهم کنیم.

احمد نورالدینی، رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی از کار پسندیده و ماندگار خانواده مرحوم متصدی زرندی گفت: عمل صالح و کار ماندگار، توشه و ذخیره ای برای آخرت خواهد بود و در واقع این گونه اعمال نیکوکارانه، باقیات و صالحات ارزشمندی هست که اثرات آن در دنیا و آخرت مشهود است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان