فرماندار زرند:

پروژه فاضلاب زرند، الگویی اقتصاد مقاومتی برای کشور

فرماندار زرند در بازدید از روند اجرای پروژه فاضلاب شهر زرند، گفت: اجرای پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه زرند، در شرایط اقتصادی روز جامعه، می‌تواند الگویی اقتصاد مقاومتی محور، برای کشور باشد.

فرماندار زرند در بازدید از روند اجرای پروژه فاضلاب شهر زرند، گفت: اجرای پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه زرند، در شرایط اقتصادی روز جامعه، می‌تواند الگویی اقتصاد مقاومتی محور، برای کشور باشد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “علی صادق‌زاده” در پی برخی اختلافات بوجود آمده بین شرکت پیمانکار و اداره امور آب و فاضلاب شهرستان، به اتفاق رضا نورالدینی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار، تیمور رجایی رئیس اداره امور آب و فاضلاب و جمعی از مدیران و مسئولین پروژه فاضلاب شهری از روند اجرای این طرح در منطقه فردوس بازدید کردند.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه بزرگ شهری قرار گرفت و بر همکاری، هماهنگی و تعامل تنگاتنگ شرکت‌های پیمانکار اجرای این پروژه با مدیران شهری، آب و فاضلاب و دیگر دستگاه‌های ذیربط اجرایی شهرستان تاکید کرد.

صادق‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از همت شرکت فولاد زرند ایرانیان در اجرای این پروژه، پیشرفت فیزیکی و سرعت کار پروژه را قابل قبول و رضایتمند عنوان کرد و افزود: اجرای این پروژه بسیار بزرگ برای شهرستان دارای مزایایی از جمله افزایش بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی آب، می‌باشد.

وی بیان داشت: حرکت سریع اجرای پروژه فاضلاب شهری زرند و پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصدی آن کمتر از یکسال از آغاز این پروژه قابل قبول و مطلوب می‌باشد.

فرماندار زرند همچنین در این بازدید خواستار تسطیح و بازگشایی معابر و دسترسی آسان شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بعد از لوله‌گذاری مسیرها، شد.

وی اظهار داشت: شرکت‌های پیمانکار اجرای این پروژه باید اصل پیشبرد پروژه بصورت محله به محله جهت جلوگیری و کاهش نارضایتی شهروندان و موارد ایمنی از جمله نصب تابلو و علائم، نصب چراغ چشمک زن و نوارهای هشداردهنده را مدنظر قرار دهند و در این زمینه با متخلفین برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

 

انتهای پیام/