همزمان با هفته گردشگری:

نمایشگاه صنایع دستی در زرند افتتاح شد

به مناسبت هفته گردشگری، نمایشگاه محصولات تولیدی صنعتگران صنایع دستی در قالب ۱۰ غرفه در محل دانشگاه آزاد اسلامی زرند افتتاح شد.

به گزارش صدای زرند، به مناسبت هفته گردشگری، نمایشگاهی از محصولات تولیدی صنعتگران صنایع دستی در قالب ۱۰ غرفه در محل دانشگاه آزاد اسلامی زرند با حضور فرماندار و تعدادی از مدیران اجرایی شهرستان افتتاح شد.

محمد اسلامی، رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی زرند در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به تفاهم نامه‌ همکاری بین میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: با نظر مساعد ریاست دانشگاه، این فضا برای رونق تولید در سال جهش تولید در اختیار تولیدکنندگان صنایع دستی قرار گرفته تا شرایط برای بهبود وضعیت تولید مصنوعات دستی و فروش این محصولات بیش از پیش فراهم شود.

سمنبرمیرزایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند هم در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) برای جهش تولید، ضمن همکاری با میراث فرهنگی نسبت به در اختیار قرار دادن بخشی از فضای دانشگاه برای هنرمندان صنعتگر اقدام کرده است.

او افزود: امیدواریم بتوانیم گامی هر چند اندک در عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برداریم.

علی صادق زاده، فرماندار شهرستان زرند هم با اشاره به هفته گردشگری گفت: صنایع دستی به عنوان یکی از تولیدات بومی و سنتی شهرستان، می‌توانند در رونق اقتصادی و رونق گردشگری موثر باشند.

او بیان کرد: در حال حاضر، صنعتگران زرندی توانسته اند در این صنعت نقش خوبی ایفا کنند.

نمایشگاه محصولات تولیدی صنعتگران صنایع دستی به مدت دو روز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در محل دانشگاه آزاد اسلامی زرند برای بازدید علاقه مندان دایر است.

12652034 311 12652033 194

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان