فرماندار زرند خبر داد:

‍ تحقق بالای ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان زرند طی سال گذشته

فرماندار زرند گفت: تعهد اشتغال شهرستان بر اساس آمار اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۰۰ درصد محقق شده است.

فرماندار زرند گفت: تعهد اشتغال شهرستان بر اساس آمار اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۰۰ درصد محقق شده است.

به گزارش صدای زرند، صبح امروز ۲۰ خرداد ماه، باحضور عباس سعیدی رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمان، رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین اجرایی، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان زرند برگزار شد.

“علی صادق زاده” فرماندار زرند صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری زرند که با حضور سعیدی رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان زرند در سال گذشته، ایجاد هزار و ۴۱۸ فرصت شغلی بوده است که بیش از ۱۴۶۰ نفر اشتغالزایی در سامانه رصد ثبت شده که نشان از تحقق بالای ۱۰۰ درصدی تعهد شهرستان زرند است.

وی همچنین در خصوص تعهد دستگاه های اجرایی در سال ۹۹ در سامانه رصد، یادآور شد: پس از تایید آمار اشتغال در کارگروه استان این تعهد به دستگاه ها جهت ثبت در سامانه رصد ابلاغ می‌شود.

فرماندار زرند با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالقوه در سطح شهرستان و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال جهش تولید، بر لزوم داشتن نگاهی نو به موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال تاکید کرد.

صادق زاده ضمن تشکر از اعضای کارگروه اشتغال عملکرد اعضا را قابل قبول دانست و خواستار تعامل همه دستگاه های اجرایی در جهت اجرای تعهدات خود در سامانه ملی رصد و نظارت بر طرح های اشتغال پایدار روستایی شد.

“علیرضا ابراهیمی” رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زرند نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد سامانه کارا گفت: تعداد ۱۰۶ طرح به مبلغ ۳۶ میلیارد تومان تاکنون تشکیل پرونده و پرداخت شده است که با توجه به سرانه پرداخت، ۹۷۲ اشتغال جدید در روستاها ایجاد خواهد شد.

“عباس سعیدی” رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز سهم اشتغال در بخش‌های کشاورزی را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: در استان کرمان خصوصا در شهرستان زرند بخش کشاورزی پیشتاز حوزه اشتغال پایدار روستایی می‌باشد که امیدواریم بتوانیم در بخش محصولات گلخانه ای توسعه ای روز افزون جهت بالا بردن کیفیت محصولات و بهره وری آب مصرفی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی فرمانداری زرند