قتل فاطمه و سوگند به دست مادرشان؛

زن جوان با خوراندن متادون جان فرزندانش را گرفت

مادر زرندی که با خوراندن متادون، دو فرزند ۱۰ و شش ساله‌ی خود را به قتل رسانده بود در لحظات نخست دستگیر شد.

مادر زرندی که با خوراندن متادون، دو فرزند ۱۰ و شش ساله‌ی خود را به قتل رسانده بود در لحظات نخست دستگیر شد.

به گزارش صدای زرند، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به مرگ دو دختر بچه‌ی زرندی در اثر خوردن متادون، گفت: «خانمی با ۳۸ سال سن، پانزدهم خردادماه، دو دخترش را با خوراندن متادون به قتل می‌رساند».
کوروش احمدیوسفی افزود: «این زن با همسرش که معتاد به مواد مخدر صنعتی است اختلاف شدید داشته که این اختلافات به مشکلات روحی و روانی وی منجر می‌شود».
وی اظهار کرد: «زن به دلیل فشار مشکلات روحی روانی دچار افسردگی می‌شود و سال گذشته نیز چندین مرتبه برای درمان این مشکل به روانشناس و روانپزشک مراجعه کرده و تا شش ماه قبل دارو مصرف می‌کرده است».
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان این‌که همسر این زن قبلا تریاک مصرف می‌کرده و بعد از مدتی به مصرف شیشه گرایش پیدا می‌کند، اضافه کرد: «طبق گفته‌ی مادر خانواده، زمانی که همسرش شیشه استفاده می‌کرده وی دچار ترس می‌شده و تا صبح برای حفظ جان خود و بچه‌هایش بیدار می‌مانده است».
وی افزود: «این زن زندگی همراه با زجر و ترسی را تجربه کرده و نهایت با تصمیم طلاق و جدایی از همسرش به خانه‌ی پدری خود برمی‌گردد».
احمدیوسفی اظهار کرد: «مادر خانواده عزت نفس پایین و خلق افسرده‌ای داشته به طوری که با هرگونه تحقیر و تنشی از نظر روانی دچار تزلزل می‌شده است».
وی ادامه داد: «پدر این زن نیز سابقه‌ی افسردگی و بستری در بیمارستان را داشته است».
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: «مادر خانواده مدعی است قصد داشته خودش و دو فرزندش را بکشد لذا شربت تریاک را در شربت عرق نعنا حل می‌کند و به سوگند ۱۰ ساله و فاطمه ۶ ساله می‌خوراند و بعد از خوراندن این شربت پشیمان می‌شود و خودش شربت را نمی‌خورد».
وی افزود: «این زن دلیل قتل فرزندانش را شرایط بد مادی و روانی خانواده عنوان می‌کند و می‌گوید فرزندانم را دوست داشتم».
احمدیوسفی اظهار کرد: «مادر خانواده سابقه‌ی مصرف مواد مخدر و الکل را ندارد و احتمال گرفتار شدن به جنون آنی در زمان قتل در وی بسیار کم است زیرا او با داشتن زمان مناسب شربت متادون را تهیه و در شربت نعنا حل کرده و به بچه‌ها خورانده است».
وی گفت: «بعد از این‌که مادر خانواده ساعت ۱۲ شب شربت تریاک را به بچه‌ها می‌دهد، ساعت هفت صبح زمانی که می‌بیند خون از حلق بچه‌ها بیرون زده برادرش را مطلع می‌کند و بعد از حضور اورژانس، پلیس نیز در صحنه حاضر می‌شود و وی را دستگیر می‌کند».

انتهای پیام/

منبع : فردای کرمان

*عکس تزئینی است