طی 24 ساعت گذشته/

شناسایی ۴ بیمار جدید و افزایش کرونایی‌ها در زرند به ۱۲۸ نفر

طبق اعلام رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند، با مثبت شدن تست ۴ نفر دیگر، آمار بیماران مبتلا به کروناویروس در شهرستان زرند به عدد ۱۲۸ نفر رسید.

طبق اعلام رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند، با مثبت شدن تست ۴ نفر دیگر، آمار بیماران مبتلا به کروناویروس در شهرستان زرند به عدد ۱۲۸ نفر رسید.

به گزارش صدای زرند، دکتر “علی رشیدی” بیان داشت: ۳ مورد از این افراد خانم و یک نفر دیگر آقا هستند که سن آن‌ها ۱۰ ساله، ۳۱ ساله، ۴۵ ساله و ۶۴ ساله است.

وی افزود: ۲ نفر از این افراد سابقه خانوادگی مثبت بوده و ۲ نفر بعدی، هیچ سابقه قبلی با بیمار مثبت را نداشته که در این رابطه تاکید می‌گردد این سبک انتشار یعنی چرخش ویروس در سطح شهرستان و کمینی برای ابتلای افراد بی‌تفاوت.

رشیدی تاکید کرد: طی ۱۰ روز گذشته حدود ۴۰ مورد بیمار جدید به آمار مبتلایان شهرستان اضافه شده و این زنگ خطری برای سلامت شهروندان است که روند افزایشی بیماری در شهرستان زرند در جریان است.

رئیس مرکز بهداشت زرند بیان داشت: برخی مشاغل (اعم از دولتی و آزاد) به دلیل تجمعات شغلی ذاتی که دارند بیشتر در معرض ابتلا و انتشار ویروس کرونا هستند، لذا مرکز بهداشت عاجزانه خواهش می‌کند هم صاحبان این اماکن و مشاغل بیشتر حساس باشند و دستورالعمل‌ها را جدی رعایت کنند و هم مردمی که در این مراکز حضور می‌یابند حتما با ماسک تشریف ببرند.

ستاد مقابله با کرونای شهرستان زرند، زرند را شهرستانی با وضعیت قرمز در بین سایر شهرستان‌های استان کرمان دانست و به شهروندان توصیه کرد این دو اصل را همیشه به خاطر داشته باشید: ۱- در جاهای شلوغ ماسک داشته باشید و ۲- رعایت فاصله فیزیکی (دو متری) از هم را داشته باشید.

لازم به توضیح و یادآوری است که هرگونه بی‌خیالی و بی‌تفاوتی در این زمینه، سبب آلوده‌شدن انسان‌های بی‌گناه دیگر به بیماری است و به نوعی حق‌الناس محسوب می‌شود بنابراین بیشتر مراعات کنیم.

 

انتهای پیام/