گزارشی از ترافیک سنگین جلسات نماینده مردم زرند و کوهبنان در تعطیلات آخر هفته گذشته

ترافیک سنگین جلسات “عفت شریعتی” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نشان از عزم جدی این بانوی انقلابی برای رفع موانع و مشکلات حوزه انتخابیه ایشان دارد.

ترافیک سنگین جلسات “عفت شریعتی” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نشان از عزم جدی این بانوی انقلابی برای رفع موانع و مشکلات حوزه انتخابیه ایشان دارد.

به گزارش صدای زرند، در سه روز تعطیلات آخر هفته عفت شریعتی ابتدا در محل دفتر خود با مدیر کل امداد استان کرمان دیدار و گفتگو نمود که پیرو نشست ایشان با مدیر کمیته امداد کشور بود که نتایج خوبی را به همراه داشت.

ایشان در ادامه سلسه نشست های خود را در دیدار با جمعی از کشاورزان و فعالین این بخش ادامه و بررسی مشکلات صادرات پسته ادامه داد.

همچنین نشست رو در رو با تعدادی از کارکنان فولاد و ارائه مشکلات مراکز صنعتی و معدنی بویژه وضعیت نیروهای غیربومی، دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر زرند و ترسیم چشم نداز زرند صنعتی و زندگی شهری و شنیدن مشکلات شهر خانوک و روستای شعبجره از زبان اعضای شورای اسلامی این شهر و روستا در کنار گوش جان سپردن به مشکلات حل نشده بازنشستگان معادن از دیگر برنامه های نماینده مردم زرند و کوهبنان بود، تا بانوی نماینده یک آخر هفته پُر کار داشته باشد.

شریعتی در این جلسات از برنامه ریزی مجلس شورای اسلامی برای محرومیت زدایی و مهارت آموزی در سطح کلان کشور خبر داد و رسیدگی به مشکلات شهری، روستایی و جامعه کارگری را از اولویت های کاری خود برشمرد.

وی رمز موفقیت و پیروزی بر مشکلات زرند و کوهبنان را همدلی و هم زبانی دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور نخبگان متعهد و انقلابی شهرستان های زرند و کوهبنان از همه سلایق و طیف های سیاسی، برگ زرین دیگری از خدمت رسانی به این دو شهرستان نمایان گردد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان برگزاری جلسات ویژه با مسئولین وزارتخانه صنعت و معدن و مدیران هولدینگ میدکو و زیسکو را برای همراهی مستمر و نگاه چند بعدی به این دو شهر صنعتی و معدنی و رفع مشکلات موجود را از برنامه های آتی خود دانست.

به نظر می‌رسد بانوی نماینده، بدون غوغا سالاری و نگاه سیاسی هدف های کلانی را در سر می پروراند. وی می‌خواهد در کنار همدلی بوجود آمده، اتفاقات مبارکی را برای زرند و کوهبنان به ارمغان آورد که برای ایشان آرزوی موفقیت و برای شهرستان های زرند و کوهبنان آرزوی آبادانی روزافزون داریم.

 

گزراشی از ترافیک سنگین جلسات نماینده زرند در تعطیلات آخر هفته گذشته0 گزراشی از ترافیک سنگین جلسات نماینده زرند در تعطیلات آخر هفته گذشته1 گزراشی از ترافیک سنگین جلسات نماینده زرند در تعطیلات آخر هفته گذشته2 گزراشی از ترافیک سنگین جلسات نماینده زرند در تعطیلات آخر هفته گذشته4 گزراشی از ترافیک سنگین جلسات نماینده زرند در تعطیلات آخر هفته گذشته5 گزراشی از ترافیک سنگین جلسات نماینده زرند در تعطیلات آخر هفته گذشته6 گزراشی از ترافیک سنگین جلسات نماینده زرند در تعطیلات آخر هفته گذشته7انتهای پیام/

منبع : ایسنا