فرماندار زرند عنوان کرد:

خطرناک بودن روند شیوع صعودی بیماری کرونا در زرند/ ادامه فعالیت تالارهای پذیرایی در زرند با رعایت موازین بهداشتی

صادق زاده فرماندار زرند با اشاره به شرایط حساس موجود، روند شیوع صعودی بیماری کرونا را در زرند خطرناک دانست و عادی انگاری این مسئله با گرم شدن هوا توسط همشهریان را بسیار نگران کننده عنوان کرد.

صادق زاده فرماندار زرند با اشاره به شرایط حساس موجود، روند شیوع صعودی بیماری کرونا را در زرند خطرناک دانست و عادی انگاری این مسئله با گرم شدن هوا توسط همشهریان را بسیار نگران کننده عنوان کرد.

به گزارش صدای زرند، بیست و یکمین نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان زرند با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد.

“علی صادق زاده” فرماندار در این نشست ضمن تسلیت رحلت ملکوتی بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین و حماسی ۱۵ خرداد، گفت: این ایام یادآور خاطراتی بس تلخ و جانسوز همراه با احساس غرور، عزت و حماسه آفرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اهتمام، همکاری و تعامل اعضای ستاد کرونا خصوصاً شبکه و مرکز بهداشت و درمان زرند، با بیان اینکه تاکنون بیست و یک نشست ستاد مقابله با کرونا در شهرستان زرند با تصویب بیش از ۲۰۰ مصوبه، تشکیل شده است، از اجرای کامل ۹۰ درصدی این مصوبات در سطح شهرستان خبر داد.

فرماندار زرند با اشاره به شرایط حساس موجود، روند شیوع صعودی بیماری کرونا را در زرند خطرناک دانست و عادی انگاری این مسئله با گرم شدن هوا توسط همشهریان را بسیار نگران کننده عنوان کرد.

وی هشدار داد: اگر این شرایط به همینگونه و به سمت حاد شدن پیش برود، ستاد کرونا شهرستان آمادگی کامل دارد تا مصوبات جدیدی را جهت بازگرداندن محدودیت ها خصوصاً در رابطه با صنوف پرخطری همچون مراکز تجاری، رفاهی، پاساژها، بازار زرند، اغذیه فروشی ها و تالارهای پذیرایی اعمال کند.

صادق‌زاده به آغاز فعالیت تالارهای پذیرایی و مجالس پس از ۲ ماه تعطیلی بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا پس از تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و اظهار داشت: همچنان ادامه فعالیت تالارها با رعایت کامل موازین و الزامات بهداشتی فردی و گروهی بلامانع می‌باشد و مرکز بهداشت نسبت به استقرار حداقل یک الی دو کارشناس و بازرس بهداشتی در تالارها از زمان شروع تا پایان مراسمات اهتمام جدی ورزد و با جدیت تمام نسبت به انجام تخلف های بهداشتی احتمالی از سوی کارکنان، مدعوین و مهمانان تالارها برخورد کند و تذکر بدهد و اگر لازم شد نسبت به پلمپ تالار در اسرع وقت اعمال قانون و گزارش کند.

وی با بیان اینکه مراجع رسمی اطلاع رسانی در خصوص مصوبات ستاد مقابله با کرونا در زرند، منابع فضای مجازی و سایت اطلاع رسانی فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان است، گفت: هر گونه اظهار نظر مسئولین خارج از مصوبات ستاد کرونا فاقد مشروعیت می‌باشد و همشهریان عزیز زرندی اخبار را فقط از طریق منایع رسمی ذکر شده دنبال نمایند و به شایعات توجه نکنند.

شایان ذکر است، از آغاز شیوع این بیماری در شهرستان زرند، با مثبت شدن جواب تست کرونا سه همشهری دیگر زرندی در امروز پنج شنبه ۱۵ خردادماه، مجموع مبتلایان به ۱۱۶ نفر رسیده است که از این تعداد ۶ نفر جان خود را بدلیل مبتلا شده به این ویروس منحوس از دست داده اند.

خطرناک بودن روند شیوع صعودی بیماری کرونا در زرند0 خطرناک بودن روند شیوع صعودی بیماری کرونا در زرند1 خطرناک بودن روند شیوع صعودی بیماری کرونا در زرند2

انتهای پیام/