در ادامه طرح جداسازی آب شرب از آب فضای سبز شهری زرند/

عملیات لوله گذاری چهارراه امیرکبیر در حال انجام است

عملیات لوله گذاری و نصب رینگ آبیاری شهر در بلوار جمهوری با اعتبار ۳ میلیارد ریال در حال انجام می‌باشد.

عملیات لوله گذاری و نصب رینگ آبیاری شهر در بلوار جمهوری با اعتبار ۳ میلیارد ریال در حال انجام می‌باشد.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر زرند، عبدالله زاده رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند بیان داشت: با انجام این طرح آب دو میدان و سه بوستان از آب شرب شهری جداسازی خواهد شد.

وی افزود: بیش از دو کیلومتر از لوله گذاری سطح شهر با نصب این قسمت وارد فاز اجرایی و آبیاری درختان خواهد شد.

عبدالله زاده آبرسانی به انتهای بلوار ۹ دی و دفاع مقدس را از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت:گسترش فضای سبز در قسمت های غربی شهر از اهداف تعریف شده این سازمان برای سال ۹۹ می باشد.

وی در پایان افزود: امیدواریم شهروندان در اجرای این طرح همراه و همیار شهرداری باشند.

به گزارش صدای زرند، در اجرای این طرح در شهر زرند، پیش از این لوله گذاری در خیابان بهشتی به دلیل ایجاد مشکلاتی در زمینه گرد و خاک و نیز با تولید شایعاتی در اصل طرح، اجرای این طرح با مشکلاتی همراه شد که می‌طلبد شهروندان با امید به آینده طرح‌های درحال اجرا در سطح شهر، انتقادات و مطالبه گریهای خود را با انصاف و در مسیر قانون انجام دهند.

لازم به تذکر است مسئولین نیز موظف هستند در سریعترین زمان ممکن و بدون کاهش در کیفیت، طرح های اجرایی را به سرانجام برسانند. به عنوان مثال هم اکنون و بعد از اجرای طرح لوله گذاری فاضلاب شهری در شهرکهای اطراف زرند نظیر شهرک فرهنگیان، بسیاری از ساکنین این شهرکها از شرایط ایجاد شده برای معابر ابراز نگرانی و تقاضای پیگیری موضوع توسط مسئولین امر را دارند.

انتهای پیام/