بازگشایی باشگاه‌های ورزشی شهرستان زرند از فردا

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند از بازگشایی سالن های ورزشی شهرستان زرند از فردا شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند از بازگشایی سالن های ورزشی شهرستان زرند از فردا شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ خبر داد.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند “حمیدرضا بهجتی” گفت: با مجوز ستاد کرونا از فردا مدیران باشگاههای ورزشی می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که به آنها ابلاغ شده نسبت به باز گشایی اقدام نمایند.

وی افزود: باشگاه های ورزشی با هماهنگی هیات پزشکی ورزشی ضدعفونی و کار تنظیف باشگاه خود را انجام داده‌اند و آماده ارائه خدمات به ورزشکاران عزیز شهرستان می‌باشند.

بهجتی بیان داشت: پیرو اطلاعیه شماره ۱۱ و با توجه به شرایط همه گیری کووید ۱۹ و دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد مقابله با کرونا در ورزش، نحوه بازگشایی اماکن ورزشی و از سرگیری فعالیت‌های مربوطه بشرح زیر جهت اجراء در شهرستان زرند تدوین و برای اجرا اعلام می گردد.

۱- با توجه به ضرورت رعایت نکات ایمنی بهداشتی از سرگیری کلیه فعالیت‌های ورزشی منوط به اخذ مجوز و کد بهداشتی از وزارت بهداشت و نصب شماره مجوز در محل فعالیت خواهد بود (این شامل باشگاه­های ورزشی، اماکن ورزشی، هیئت های ورزشی و… می‌­باشد).

۲- در مناطق سفید هیچ محدودیتی در بازگشایی اماکن و سالن‌های ورزشی در کلیه رشته­ ها وجود ندارد.

۳- در مناطق زرد فعالیت باشگاه­های بدنسازی به صورت انفرادی، سایر رشته‌های انفرادی و استخرهای رو باز در منطقه با رعایت پروتکل منعی ندارد.

۴- همچنین شروع تمرینات لیگ برتر و دسته­ در مناطق زرد از تاریخ اول خرداد ۹۹ و شروع مسابقات از ۲۲ خرداد ۹۹ بدون تماشاچی بر اساس پروتکل‌های لیگ فوتبال بلامانع می‌باشد.

۵- لازم به توضیح است رشته­ های انفرادی با تماس متوسط مثل بدنسازی و پرورش اندام با تاییدیه فضای فیزیکی توسط مرکز بهداشت شهرستان یا دفاتر خدمات سلامت از ۱۱ خرداد ۹۹ منعی ندارد.

۶- همچنین لازم است تمامی افراد با کارت بیمه ورزشی معتبر در فعالیت‌های ورزشی حضور داشته باشند و قبل از شروع به کار همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی انجام تست PCR الزامی است و پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در همه اماکن ورزشی ممنوع است.

۷- ثبت ­نام همه اماکن ورزشی در سامانه salamat.gov.ir الزامی است.

انتهای پیام/