رئیس سازمان فضای سبز شهرداری زرند خبر داد:

آغاز آسفالت شکافی و لوله کشی شرق به غرب زرند از هفته آینده

عبدالله زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از اجرای عملیات جداسازی آب شرب شهری از آب فضای سبز خبر داد.

عبدالله زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از اجرای عملیات جداسازی آب شرب شهری از آب فضای سبز خبر داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مهندس “احمد عبدالله زاده” با اعلام این خبر، اظهار داشت: طرح مطالعاتی جداسازی آبیاری فضای سبز از آب شرب شهری بعد از تائید وزارت کشور به تائید اداره کل دفتر فنی استانداری رسیده و عملیات فاز اول لوله گذاری ان از خیابان بهشتی آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زرند جداسازی سامانه های آبرسانی و آبیاری فضای سبز از آب آشامیدنی و طراحی شبکه آبیاری با استفاده از آب خام به منظور تامین آب مورد نیاز فضای سبز را از اولویت های این سازمان دانست و افزود: استفاده از سیستم آبیاری نوین در فضای سبز شهری می تواند کمک موثری به توسعه فضای سبز شهری نماید.

وی با اعلام اینکه مطالعه و اجرای پروژه شبکه آبرسانی و ابیاری فضای سبز شهر زرند در جهت کنترل شرایط بحرانی آب، وکاهش سهم مصرف آب فضای سبز از آب شرب شهری انجام می شود، گفت: با اجرای این طرح علاوه بر کاهش هزینه ها و افزایش راندمان آبیاری فضای سبز شاهد افزایش سرانه فضای سبز در قسمت غربی زرند خواهیم بود.

عبدالله‌زاده زمان اجرای این طرح را از جمعه ۲ خرداد ماه ۹۹ اعلام و با اعلام اینکه این طرح به مدت شصت روز کاری به انجام خواهد رسید و طی این مدت شهروندان بامشکلات ترددی در محل های مورد لوله گذاری روبرو خواهند شد، گفت: پیشاپیش از شهروندان زرندی بخاطر این مشکلات عذرخواهی می کنیم و امیدواریم این عزیزان با رعایت قوانین و مقررات و همکاری با شهرداری زمینه پیشرفت این پروژه را فراهم نمایند.

وی هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خیابان بهشتی، مدرس، کمربندی رفسنجان، پزشک، انقلاب، مطهری شمالی و جنوبی، جمهوری اسلامی، باهنر، حجت غربی و شرقی و شهید رجائی و شهید رجائی غربی در این طرح لوله گذاری خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند با اعلام اینکه با اجرای این لوله گذاری‌ها بیش از یک میلیون و یکصد هزار متر مکعب صرفه جوئی سالانه در سفره های آب زیر زمینی خواهد شد، گفت: کاهش دوره آبیاری به ۱۵ روز و جمع آوری ۳۰ انشعاب پرمصرف از دیگر اهداف اجرای این طرح می باشد.

انتهای پیام/