طرح «دعوت به همدلی» برای کمک به نیازمندان متاثر از کرونا

پایگاه خبری صدای زرند با همکاری و همراهی گروه «حامیان محیط زیست زرند»، با طرح «دعوت به همدلی»، از شما عزیزان تقاضا دارد تا برای کمک به نیازمندان واقعی، هدایای نقدی (و غیرنقدی) خود را برای کمک به افراد نیازمند در اختیار ما قرار دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

با شیوع ویروس کرونا و شرایط بد ایجاد شده، تحمل شرایط برای عدۀ زیادی از مردم، به ویژه آنان که از لحاظ مالی نیازمند بودند، بسیار سخت شده است.

ویروس منحوس کرونا بسیاری را بیمار کرده است، ولی متاسفانه همه ما را درگیر خودش کرده و افراد بسیاری هستند که این روزها به نان شب هم نیازمندند.

روزانه پیام‌های بسیاری از طرف نیازمندان به پایگاه خبری صدای زرند ارسال می‌شود و افراد زیادی هستند که به دلیل مشکلاتی که دارند، نیازمند کمک ما هستند.

به همین دلیل پایگاه خبری صدای زرند با همکاری و همراهی گروه «حامیان محیط زیست زرند»، با طرح «دعوت به همدلی»، از شما عزیزان تقاضا دارد تا برای کمک به نیازمندان واقعی، هدایای نقدی (و غیرنقدی) خود را برای کمک به افراد نیازمند در اختیار ما قرار دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

 

شماره کارت برای اهدای هدایا نقدی ۶۰۳۷۹۹۱۹۴۳۰۰۹۲۱۱ به نام جواد زمانی (مدیرمسئول صدای زرند) و اهدای کمک‌های غیرنقدی از طریق هماهنگی با شماره ۰۹۱۳۳۹۶۵۴۸۳ و ۰۹۰۱۳۴۱۴۷۱۰ افدام نمایید.

توجه: کمک به نیازمندان از طریق بررسی وضعیت افراد و تحقیق انجام خواهد شد و تمام تلاش ما این خواهد بود که کمک‌های شما به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

انتهای پیام/