شروع به کار اتوبوس‌های مسافربری زرند

طبق تصمیم ستاد مبازره با کرونای شهرستان زرند، از عصر دیروز فعالیت اتوبوس‌های مسافربری زرند با رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی مجاز اعلام شد.

طبق تصمیم ستاد مبازره با کرونای شهرستان زرند، از عصر دیروز فعالیت اتوبوس‌های مسافربری زرند با رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی مجاز اعلام شد.

به گزارش صدای زرند، غیرفعال بودن پایانه مسافربری زرند و گرانی کرایه سواری‌های بین شهری به مبلغ ۲۰ هزار تومان، موجب ایجاد فشار بر بسیاری از شهروندان شده بود که نمونه ای از این اعتراضات به عنوان پیام مردمی روز گذشته در صدای زرند منتشر شد.

بعد از اعلام این اعتراض ها، ستاد مبارزه با کرونای شهرستان زرند تصمیم گرفت که برای رفع این مشکل و با ارائه پروتکل‌های لازم و با نظارت جدی، اتوبوس‌های مسافربری فعالیت داشته باشند.

“علی صادق زاده” فرماندار زرند در این باره به صدای زرند گفت: پروتکل بهداشتی لازم به دفاتر پایانه مسافربری و رانندگان ابلاغ شده است.

وی افزود: مقرر شده است بلیط توسط مسافر و در دفتر تهیه شود و از رد و بدل شدن پول در دفتر و طول مسیر خودداری شود و استفاده از ماسک و دستکش برای کارکنان دفاتر تعاونی ها و رانندگان الزامی می‌باشد.

فرماندار زرند گفت: تعداد مسافرین باید نصف ظرفیت اتوبوس باشد و بخشی از هزینه‌ها بین مسافرین تقسیم می‌شود که مبلغ ۱۰ هزار تومان برای هر مسافر مصوب شده است.

لازم به توضیح است پایانه های مسافربری در کل کشور از چند روز قبل بازگشایی شده است اما این تعاونی‌ها در زرند، به دلیل ناتوانی بسیاری از شهروندان در پرداخت نرخ بالای کرایه سواری‌های بین شهری، از عصر دیروز ۲۷ فروردین ۹۸ بازگشایی شد.

انتهای پیام/