فرماندار زرند:

فعالیت سواری های کرایه مسیر زرند – کرمان از سر گرفته شد

فرماندار زرند با توجه به مصوبات شب گذشته ستاد مقابله با کرونا زرند از فعالیت مجدد ناوگان مسافربری سواری دلیجان زرند از امروز ۲۳ فروردین ۹۹ برای جابجایی مسافر بین شهر زرند و کرمان خبر داد.

فرماندار زرند با توجه به مصوبات شب گذشته ستاد مقابله با کرونا زرند از فعالیت مجدد ناوگان مسافربری سواری دلیجان زرند از امروز ۲۳ فروردین ۹۹ برای جابجایی مسافر بین شهر زرند و کرمان خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” ضمن تشکر از همکاری مدیر و رانندگان ناوگان مسافربری سواری دلیجان زرند و با در نظر گرفتن نیاز شدید رانندگان بخش سواری و عموم مسافرین به حمل و نقل بین شهر زرند و کرمان، بیان داشت: با در نظر گرفتن حقوق شهروندی و رعایت اصول بهداشتی، پایانه مسافربری سواری زرند از امروز ۲۳ فروردین با در نظر گرفتن شرایط زیر بازگشایی و رانندگان ملزم به رعایت موارد ذیل می‌باشند.

۱) تهیه بلیط توسط مسافر از دفاتر مسافربری، استفاده از کارتخوان و عدم استفاده از وجه نقد در طول سفر.
۲) رعایت بهداشت فردی و جمعی و استفاده از ماسک و دستکش در طول سفر توسط رانندگان و کارکنان شرکت.
۳) در صورت تخلف و تخطی، رانندگان متمرد، شناسایی و این افراد با ارائه گزارش به اداره راهداری و مرکز بهداشت برای جلوگیری از اقدام مجدد توسط عوامل محترم انتظامی و علی الخصوص پلیس راه های مسیر تردد از فعالیت آن‌ها جلوگیری بعمل می‌آید.
۴) سواری های بین شهری منبعد از سوار نمودن ۴ نفر خودداری و با تعداد ۳ نفر مسافر اقدام به فعالیت نمایند و پلیس راه محترم مسیرهای تردد نظارت شدیدتری بر اجرای این بند نموده و با متخلف برخورد نمایند.
۵) رانندگان در پایان هر سفر برای ارائه خدمات به مسافران بعدی خودروی خود را به صورت معقول ضدعفونی نمایند.
۶) از سوار نمودن مسافری که مشکوک به بیماری کرونا می‌باشد خودداری شود.

لازم به توضیح فعالیت سواری های مسیر زرند – کرمان و دیگر مسافربریهای استان و کشور بعد از شدت شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بود و هیچ خودرویی حق مسافربری در مسیرهای بین شهری را نداشت که اکنون در گام دوم مقابله با کرونا در شهرستان زرند این مسیر بازگشایی شده است.

انتهای پیام/