رئیس دادگستری شهرستان زرند:

اعلام‌ جرم توسط دستگاه قضا در برابر هرگونه اقدام علیه بهداشت عمومی

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، دستگاه قضا در مقابل هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی باشد با قاطعیت اعلام جرم می‌کند.

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، دستگاه قضا در مقابل هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی باشد با قاطعیت اعلام جرم می‌کند.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری شهرستان زرند در نشست پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، با قدردانی از تلاش‌های پرسنل شبکه بهداشت و کادر درمان، گفت: این نیرو‌های خدوم مدافعان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و آحاد جامعه قدردان رشادت‌های آن‌ها بوده و هست.

وی با اشاره به حمایت جدی دستگاه قضا از مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان زرند، اظهار داشت: متأسفانه امروز از سوی برخی افراد این معضل جدی گرفته نشده و بدون توجه به هشدار‌های بهداشتی زندگی عادی خود را ادامه می‌دهند.

رئیس دادگستری زرند با تأکید بر اینکه هشدار‌های بهداشتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بدون افراط و تفریط ملزم به رعایت آن‌ها هستیم، افزود: بی توجهی به مهمان ناخوانده ویروس کرونا خطر بسیار جدی است که نه‌ تنها فرد و خانواده بلکه جامعه را تهدید می‌کند.

حجت الاسلام محمدی خطاب به متخلفان و افراد خاطی، متذکر شد: اگر جایی لازم باشد و یا ببینیم هرفرد با هرپست و مقامی از مقررات وضع شده در ستاد مدیریت بیماری کرونا تمکین نمی‌کند حتماً با دستورات قضائی برخورد قانونی و جدی صورت میگیرد و دادستانی نیز به‌عنوان مدعی‌العموم هم وظیفه خودش را در تأمین سلامت جامعه و مردم به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد و براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، دستگاه قضا در مقابل هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی باشد با قاطعیت اعلام جرم می‌کند.

انتهای پیام/
منبع: روابط عمومی فرمانداری *** انتشاردهنده: میثم رضازاده