رئیس دادگستری زرند:

شکست کرونا همراهی تمام اقشار جامعه را می‌طلبد

در پی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان رئیس دادگستری زرند پیروزی در جنگ مقابله با کرونا را نیازمند همراهی و همکاری تمام اقشار جامعه دانست.

در پی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان رئیس دادگستری زرند پیروزی در جنگ مقابله با کرونا را نیازمند همراهی و همکاری تمام اقشار جامعه دانست.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” بیان داشت: هم اکنون در یک جنگ و به تعبیری مقاومت تمام عیار در مقابل ویروس منحوس کرونا قرار داریم، مقاومتی که  پیروزی در آن همکاری و همراهی تمامی اقشار جامعه را می‌طلبد.

وی افزود: همگی باید در کنار قوای سه گانه و با اطاعت از فرماندهی متخصصین امر وزارت بهداشت و درمان بعنوان فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا آسیب این بلای زمانه را به حداقل برسانیم.

محمدی تصریح کرد: دستگاه قضائی شهرستان زرند ضمن تقدیر و سپاس  از زحمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت، حمایت همه جانبه خود را از تصمیمات ایشان جهت سلامت جامعه و برون روی از این موقعیت پر خطر و حساس اعلام می نماید.

رئیس دستگاه قضایی شهرستان زرند گفت: در کنار سلامت جسم، سلامت روح و روان اجتماع نیز پر اهمیت می‌باشد، لذا با افرادی که از روی غفلت و یا مغرضانه با  تکرار گزارش‌های ناصواب و غیر واقع شبکه های بیگانه موجب تشدید التهاب و اضطراب در جامعه می‌گردند بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

وی بیان داشت: جهت پیشگیری از ابتلا زندانیان به کرونا ترخیص زندانیان در حوزه قضایی زرند تا جایی که مُخل امنیت جامعه نشود ادامه خواهد داشت.

محمدی افزود: از مردم انسان دوست شهرستان زرند درخواست میکنیم تا در این روزهای حساس نه تنها از درخواست جلب محکومین خودداری بلکه نسبت به عفو و گذشت یکدیگر اقدام نمایند.

وی همچنین اظهارداشت: از همشهریان فهیم خواهشمندیم جهت حفظ سلامتی خود و اجتماع حتی المقدور از مراجعه حضوری به مجتمع های قضائی اعم از دادگستری، دادسرا و یا شوراهای حل اختلاف خودداری و نسبت به گوش جان دادن به توصیه های بهداشتی مدافعان سلامت و عدم حضور در اماکن عمومی و حتی خروج از منزل مصر باشند.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده