آیا کارگران پیمانکاری‌های فرعی کارخانه فولاد زرند «از زن پدر هستند؟!»

یکی از کارگران فعال در یکی از پیمانکاری‌های فرعی کارخانه فولاد زرند ایرانیان از عدم پرداخت حقوق چندین ماهه خود ابراز نارضایتی کرد.

یکی از کارگران فعال در یکی از پیمانکاری‌های فرعی کارخانه فولاد زرند ایرانیان از عدم پرداخت حقوق چندین ماهه خود ابراز نارضایتی کرد.

وی که هویتش مورد تایید صدای زرند می‌باشد اما بنا به شرایط ترجیح داد نامش فاش نشود، با اشاره به شادی کارگران بعد از انتشار خبری در صدای زرند از زبان “علیرضا ابراهیمی” رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زرند تحت عنوان «پرداخت حقوق معوقه کارگران به جدیت دنبال می‌شود»، آن را خبری شیرین اما آثار آن را «غیرواقعی» دانست.

این کارگر در پیام خود تاکید کرده است: متاسفانه کارگران گوششان از خبرها و وعده‌های توخالی پر است. بهتر است جناب آقای ابراهیمی بجای جلسه گذاشتن با مدیران شرکت‌های ذینفع، با کارگران اجرای شرکت‌های پیمانکاری هم جلسه می‌گذاشت تا شاید کمی به واقعیت نزدیک می‌شدید.

وی بیان داشت: در زمان انتشار این خبر (۲ بهمن ۹۸) کارفرمای اصلی (شرکت زیسکو) حقوق دی ماه نیروهای خود را پرداخت نموده است و حتی کارفرمای اصلی دیگر (شرکت قائم رضا) نیز حقوق آذرماه نیروهای خود را پرداخت نموده و اینجاست که اصطلاح «از زن پدر بودن» کاربرد مناسبی دارد که آیا “نیروهای پیمانکاری‌های فرعی از زن پدر هستند؟!”

وی تلاش نیروهای پیمانکاری‌های فرعی کارخانه فولاد زرند را مهم می‌داند و بیان می‌کند: این نیروها به صورت شبانه‌روز تمام تلاش خود را برای راه افتادن چرخ این کارخانه بکار می‌گیرند.

 

صدای زرند: می‌طلبد که مسئولین محترم شهرستان با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و به احترام به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، کمی بیشتر پیگیر مطالبات بِحق کارگران زحمتکش باشند.

 

انتهای پیام/