شعار نوروزی دبیرخانه ستاد سفر زرند رونمایی شد

طی نشستی و با حضور فرماندار و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند از شعار نوروزی ۹۹ دبیرخانه ستاد نوروزی زرند تخت عنوان «نوروزی ماندگار در خاطره‌ها» رونمایی شد.

طی نشستی و با حضور فرماندار و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند از شعار نوروزی ۹۹ دبیرخانه ستاد نوروزی زرند تخت عنوان «نوروزی ماندگار در خاطره‌ها» رونمایی شد.

به گزارش صدای زرند، فرماندار زرند در ابتدای این نشست، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: شهادت حاج قاسم که به تعبیر مقام معظم رهبری یوم الله است، نشان داد که یک مکتب فکری تا چه میزان می‌تواند معادلات جهانی را تحت تاثیر قرار دهد و راه را برای بیرون راندن استعمار و استثمار، خصوصاً آمریکا از منطقه هموار نماید.

“علی صادق‌زاده؛ افزود: اگر تا قبل از شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس خروج نیروهای آمریکایی از عراق صرفاً یک خواسته‌ی شعارگونه از سوی عراق بود، اما پس از شهادت سیدشهدای مقاومت، این موضوع تبدیل به یک مطالبه عمومی و فراگیر نه تنها در عراق، بلکه در تمام منطقه خلیج فارس شده و این از برکت خون حاج قاسم است.

فرماندار زرند سپس به موضوع سفرهای نوروزی پرداخت و گفت: نوروز فرصت مهمی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف است و ضرورت دارد تمام دستگاه‌ها نسبت به این مهم توجه جدی نمایند.

فرماندار زرند با تاکید بر اصل ماندگاری میهمانان نوروزی در شهرستان زرند، افزود: به همین علت شعار نوروزی ستاد سفر شهرستان زرند به عنوان «نوروزی ماندگار در خاطره ها» انتخاب گردید.

رئیس اداره میراث فرهنگی زرند هم در این جلسه گفت: مسافران نوروزی سفیرانی هستند که هر آنچه می‌بینند و حس می‌کنند را به سایر نقاط منتقل می‌کنند.

“محمد اسلامی” افزود: هر ساله ما برای نوروز شعاری انتخاب می‌کنیم که بر اساس آن سیاست‌های کاری دبیرخانه تدوین و اجرا می‌شود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر افزود: بنا به پیشنهاد فرماندار شعار نوروزی شهرستان زرند تحت عنوان «نوروزی ماندگار در خاطره‌ها» انتخاب و مقرر شد تمام دستگاه‌ها برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه اعلام نمایند.

انتهای پیام/