رئیس دادگستری زرند:

خون سلیمانی اتحاد ملی را در کشور ارمغان آورده است

رئیس دادگستری شهرستان زرند با بیان اینکه شهید سلیمانی از ابتدای انقلاب در تمام میدان‌های نبرد حضور فعال و موثر داشت، شهادت وی را موجب اتحاد ملی در کشور دانست.

رئیس دادگستری شهرستان زرند با بیان اینکه شهید سلیمانی از ابتدای انقلاب در تمام میدان‌های نبرد حضور فعال و موثر داشت، شهادت وی را موجب اتحاد ملی در کشور دانست.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “محمود محمدی” ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بالاخص شهدای هشت سال دفاع مقدس و سردار شهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این شهید والامقام همیشه ثبات و امنیت را در کشورمان به ارمغان آورده است و هم اکنون ره آورد خون پاکش وفاق، همدلی و اتحاد ملی در کشورمان است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در بین شهداء انقلاب از عظمت ویژه‌ای برخوردار است. تفکر و فرهنگ حاج قاسم سلیمانی باید در همه مدارس و دانشگاههای کشور تدریس شود و باید فرزندانمان را با این تفکر آشنا نماییم.

رئیس حوزه قضائی زرند گفت: شهید سلیمانی در صحنه بین‌الملل تبدیل به یک فرهنگ و تفکر شده است که هرگز از بین نخواهد رفت و دشمن باید بداند از قطره قطره خون حاج قاسم سلیمانی در این مرز و بوم حاج قاسم‌ها روئیده خواهد شد.

وی افزود: دومین جمعه دیماه ۹۸ هیچگاه از یاد خاطره ایرانیان نخواهد رفت، جمعه‌ای که همگی منتظر ظهور حضرت ولی عصر (عج) بودیم که با نوشیدن شربت شهادت توسط یکی از یارانشان به عزا و ماتم بدل شد.

این مقام قضائی در بیان شخصیت سردار شهید سپهبد سلیمانی گفت: حاج قاسم جزء معدود شخصیت‌هایی بود که از ابتدای انقلاب در تمامی میادین و جبهه ها از جنگ با صدام لعین و اشرار و قاچاقچیان در داخل کشور تا جنگ با داعش و دفاع از حرم اهلبیت در خارج از مرزهای کشور حضور فعال داشت و جزء فرماندهانی بود که جلوتر از یارانش حرکت می کرد.

حجت السلام محمدی در پایان خاطرنشان ساخت: با این اقدام تروریسیتی، به اثبات رسید که آمریکا دشمن ملت ایران است و جای هیچگونه شک و شبه‌ای از نفرت و انزجار ملت ایران از شیطان بزرگ آمریکا و ایادی پلیدش باقی نگذاشت.

 

انتهای پیام/