پیام تسلیت رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در پی شهادت سردار سلیمانی

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام دکتر طاهر آقاملایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در پی شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی به شرح ذیل ارسال کرد:

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام دکتر طاهر آقاملایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در پی شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی به شرح ذیل ارسال کرد:

«سفیر عشق شهید است و ارباب عشق حسین (ع) و وادی عشاق کربلا
جایی که ارباب عشق سر به باد می دهد تا اسرار عشاق را بازگو کند که برای عشاق راهی جز از کربلا گذشتن نیست.

بغض‏ های حقیر ما، روبه‏ روی تصاویر گلگون سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی سرریز می‏شود و راه را برای کلام می‏بندد؛ از شما چه باید گفت و چه باید نوشت؟
واژه‏ های خاکسترگونه ما، فقط می تواند روبه‏ روی شما ضجه بزنند. اما کاش می‏دانستند که یاد شما حرکت است؛ حرکتی برای ادامه راه. واژه‏ ای یافت نمی‏شود تا شما را با آن ستود. اصلاً شما که برای تحسین برانگیزی قلم‏های ما بوسه بر عطر پرواز نزدید!

ما از خدا هستیم، همه عالم از خداست، جلوه خداست؛ و همه عالم به سوی او بر خواهد گشت.پس چه بهتر که برگشتش اختیاری باشد و انتخابی، و انسان انتخاب کند شهادت را در راه خدا ،و انسان اختیار کند موت را برای خدا، و شهادت را برای اسلام.
بدا به حال ما، اگر یاد شما را زندگی ما قاب نگیرد. اینجا فراوانند داغ‏های کمرشکن و زخم‏هایی که شما مرهمشان هستید.

شما نام دیگر خورشیدید و قرابتی نزدیک با خود عشق دارید.حال ما مانده‏ ایم و دستانی که به دیواره‏ های قفس می‏خورد. ما مانده‏ایم و نام جاوید شما.

شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج) ، نایب برحق ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای، ملت قدرشناس ایران، خانواده معظم شهدا و رزمندگان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض مینمایم.

شهید سلیمانی عزیز بارها در نبرد با ایادی و مزدوران آمریکا از رژیم بعثی صدام تا سازمان منافقین و داعش خونخوار تا مرز شهادت پیش رفته بود اما شهادت ایشان به دست ارباب این تروریست ها یعنی آمریکای جنایتکار، بیش از بیش ماهیت تروریستی آمریکا را روشن تر کرد و مشخص نمود که آمریکا تروریست بالذات است. ان شاالله بزودی زود شاهد فروپاشی نظام سلطه و آمریکای جهانخوار باشیم.»

طاهر آقاملایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند
۱۳ دی ماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده