تبلیغات اسلامی هم به نوعروسان زرندی جهیزیه اهداء کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از اهداء جهیزیه به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال به چهار زوج زرندی خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از اهداء جهیزیه به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال به چهار زوج زرندی خبر داد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام دکتر “طاهر آقاملایی” رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در آئین اهدا این جهیزیه ها بیان داشت: در رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی، نگاه تحولی به فعالیت‌ها و بیانیه گام دوم انقلاب مورد اهتمام است.

دکتر آقاملایی افزود: یکی از رسالت هایی که مقام معظم رهبری در حکم ریاست جدید سازمان تبلیغات اسلامی مورد تأکید قرار داده اند، توجه به نیازهای روز جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در ادامه تصریح داشت: بر همین اساس اداره تبلیغات اسلامی با تامین دو سوم هزینه جهیزیه، از محل کمک خیرین و یک سوم آن از طرف اداره تبلیغات اسلامی، اقلام جهیزیه ۴ زوج جوان زرندی را اهدا نمود.

وی خاطرنشان کرد: ازدواج یکی از مهم‌ترین سنت‌های پیامبر اکرم (ص) است که آن را نیمی از دین دانسته‌اند، که این موضوع نشان از اهمیت موضوع ازدواج در یک جامعه اسلامی دارد.

آقامولایی افزود: ازدواج به نوعی همه مسائل روحی و جسمی یک فرد را در بر می‌گیرد و می‌تواند سبب سعادت یک فرد شود.

حجت الاسلام آقاملایی بیان داشت: اما این روزها یکی از مسائل مهم در ازدواج بحث‌های اقتصادی هم برای دختر و هم برای پسر است، که البته در ابتدای زندگی مسئله اقتصادی برای خانواده دختر به واسطه خرید جهیزیه سنگین‌تر به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در سال‌های اخیر و وضعیت نامناسب اقتصادی برخی از خانواده‌ها، به نوعی فاصله جوانان و ازدواج روز به روز بیشتر شده اما در این میان جوانان مومنی به دنبال تکمیل نیمه دیگر دین خود و تشکیل خانواده هستند که وجود مشکلات اقتصادی یک سنگ بزرگ در این راه به شمار می‌رود.

آقاملایی در پایان ابرازداشت: بسیاری از خانواده‌ها در تهیه جهیزیه با مشکل روبه‌رو هستند و بعضاً زوجین جوان ما ۲ سال یا بیشتر به نوعی در دوره عقد بوده و همین مسئله ممکن است مشکلات بسیاری را به بار آورد.

 

ehda jahiziyeh980501 1 ehda jahiziyeh980501 2

 

انتهای پیام/