با پیگیری های سرپرست فرمانداری زرند صورت گرفت:

راه اندازی مجدد معادن ذغالسنگ حتکن و داربیدخون

سرپرست فرمانداری زرند گفت: با پیگیری های بعمل آمده ، مشکلات منابع طبیعی و زیست محیطی معادن تعطیل شده ذغالسنگ حتکن و داربیدخون زرند مرتفع و مجوز احیا دوباره آنان صادر شد.

سرپرست فرمانداری زرند گفت: با پیگیری های بعمل آمده، مشکلات منابع طبیعی و زیست محیطی معادن تعطیل شده ذغالسنگ حتکن و داربیدخون زرند مرتفع و مجوز احیا دوباره آنان صادر شد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” سرپرست فرمانداری زرند ضمن اشاره به بیکاری ۶۴۰ نفری کارگران معادن تعطیل شده حتکن و داربیدخون و به تبع آن بوجود آمدن چالش های بزرگ اجتماعی برای شهرستان و همچنین در مضیقه قرار گرفتن مجموعه کارخانجات فولاد زرند ایرانیان جهت تامین کافی خوراک اولیه خود (ذغالسنگ)، بر لزوم همکاری همه جانبه بین دستگاهی ذیربط جهت بازگشایی و راه اندازی مجدد این معادن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در سال رونق تولید قرار داریم و در این راستا تاکید ویژه ای جهت حمایت از سرمایه گذاران دارند، تصریح کرد: مذاکرات با سرمایه گذاران قدرتمند بخش خصوصی جهت بازگشایی و ادامه کار معادن ذغالسنگ حتکن و داربیدخون زرند انجام شده است.

صادق زاده بیان داشت:فقط بحث پاسخ موافقت استعلام اداره کل صمت استان از ادارات منابع طبیعی و محیط زیست باقی مانده که باید همدلی و اهتمام ویژه ای جهت هموار کردن راه برای تولید بیش از پیش این معادن در بین مسئولین ذیربط بوجود آید.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان *** انتشار دهنده : میثم رضازاده