آغاز طرح ضربتی آبرسانی به مناطق روستایی و شهری زرند

در پی قطعی های پی در پی در برخی نقاط شهرستان زرند، سرپرست فرمانداری شهرستان زرند از آغاز طرح ضربتی برای آبرسانی به مناطق روستایی و شهری این شهرستان خبر داد.

در پی قطعی های پی در پی در برخی نقاط شهرستان زرند، سرپرست فرمانداری شهرستان زرند از آغاز طرح ضربتی برای آبرسانی به مناطق روستایی و شهری این شهرستان خبر داد.

“علی صادق زاده” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با اعلام اینکه در این طرح آبرسانی به روستاها و شهرهای این شهرستان جهت رفع بحران آب در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، بیان کرد: مردم برای اینکه تابستان را بدون جیره بندی آب بگذرانند باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در مورد کسانی که استفاده غیرمجاز از آب می کنند را گزارش کنند، گفت: در شهر زرند در حال حاضر مشکل کم آبی وجود ندارد.

صادق زاده با تأکید بر اینکه دهستان های دشتخاک و سربنان دو نقطه بحرانی آب روستایی این شهرستان می باشند، ابرازکرد: تجهیز و برق رسانی چاه آب دهستان دشتخاک در دست انجام می باشد و با حل مشکل این چاه آب، مشکل بحران آب این منطقه رفع می شود.

وی افزود: در دهستان سربنان نیز لوله گذاری چاه آب با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز شده است و تصمیم بر استفاده از آب چاه یکی از شرکت های این منطقه برای رفع مشکل آب گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان زرند بیان داشت: آب روستای حصن آباد نیز به دلیل تعویض ترانس در حال حاضر با مشکل مواجه شده است که به دنبال رفع این مشکل نیز هستیم.

صادق زاده خاطرنشان کرد: روستاهای علی آباد، نعیم آباد، سلیمان آباد و دهچنار به دلیل اینکه به شبکه سراسری آب وصل می باشند ممکن است به دلیل خراب شدن پمپ و یا تعویض ترانس آن که یک علمیات زمان بر است طی یک بازه زمانی با مشکل آب روبرو شوند.

انتهای پیام/