یادواره شهدای روستای عیسی آباد زرند با طعم مطالبه گری برگزار شد

با هدف گرامیداشت یاد و خاطر دو شهید روستای عیسی آباد زرند، مراسمی با حضور مسئولین شهرستان از جمله علی صادق زاده سرپرست فرمانداری زرند در این روستا برگزار شد که ساکنین این روستا با توجه به مشکلات موجود، فرصت را مغتنم شمرده و مشکلات خود را به گوش مسئولین رساندند.

با هدف گرامیداشت یاد و خاطر دو شهید روستای عیسی آباد زرند، مراسمی با حضور مسئولین شهرستان از جمله “علی صادق زاده” سرپرست فرمانداری زرند در این روستا برگزار شد که ساکنین این روستا با توجه به مشکلات موجود، فرصت را مغتنم شمرده و مشکلات خود را به گوش مسئولین رساندند.

به گزارش صدای زرند، این مراسم شنبه ۸ تیر ماه ۹۸ همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در حسینیه روستای عیسی آباد برگزار شد.

مردم روستای عیسی آباد که سال ها از مشکلات زیادی نظیر کم آبی رنج می برنند از فرصت حضور مسئولین شهرستانی در روستا استفاده کرده و با مطالبه گری، درددل های خود در زمینه کم آبی و مشکلات دیگر را با ایشان مطرح نمودند.

مسئولین نیز با بررسی جمیع جوانب قول پیگیری در مورد مسائل مطرح شده را تا حد امکان به ساکنین این روستا دادند.

لازم به ذکر است این مراسم یادبود دو شهید روستا یعنی شهید “حسین زمانی بابگهری” و شهید “حسین زعیم باشی” بود که توسط خانواده شهدا و بنیاد شهید زرند برگزار شد.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده