ترافیک سنگین مسیر بابتنگل – زرند همه را شوکه کرد

عصر امروز با حضور بیش از ۱۵ هزار زرندی دومین جشنواره زردآلو روستای بابتنگل زرند برگزار شد که این موضوع ترافیک زیاد مسیر زرند – بابتنگل را در پی داشت.

عصر امروز با حضور قریب ۱۵ هزار زرندی دومین جشنواره زردآلو روستای بابتنگل زرند برگزار شد که این موضوع ترافیک زیاد مسیر زرند – بابتنگل را در پی داشت.

به گزارش صدای زرند، یازدهمین جشنواره تقویم جشنواره های اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با حضور قریب از ۱۵ هزار زرندی در کنار آبشار زیبای روستای بابتنگل زرند برگزار شد.

در این جشنواره هنرمندان زرندی و کرمانی شور و نشاط خاصی در بین همشهریان زرندی ایجاد کردند.

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند در این مراسم با اشاره به اینکه باید از دهیاری، شورای اسلامی و پایگاه بسیج مقاومت روستای بابتنگل در رابطه با برگزاری این جشنواره کمال تشکر را کرد، بیان کرد: هرچند کمبودهایی در این جشنواره وجود داشت اما امروز خدمات ارائه شده در جشنواره بسیار مناسبتر از سال گذشته بود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های دیگر در سایر استان ها با بودجه های مشخص و دولتی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی با بودجه های بسیار کم که توسط مردم همان روستای تأمین می شود سختی های بسیاری دارد که امید داریم همشهریان زرندی همه کمک کنند تا نواقص این جشنواره برطرف شود.

علی صادق زاده سرپرست فرمانداری زرند نیز با اشاره به اینکه این جشنواره یکی از بی نظیر ترین جشنواره های شهرستان زرند می باشد، اظهارکرد: حضور چنین جمعیتی در این جشنواره رسالتمان را نسبت به برگزاری جشنواره ها سنگین تر می کند.

وی با اعلام اینکه برای تبدیل شدن به قطب های فرهنگی استان باید همه تلاش کنیم، گفت: سعی خواهد شد تا با هنرمندی هنرمندان زرندی جشن های بسیار باشکوهی در سطح این شهرستان برگزار شود.

صادق زاده افزود: عده ای از حضور در این جشنواره رضایت و عده ای عدم رضایت داشته اند که در این باره باید همشهریان به دلیل سنگین بودن هزینه ها این کوتاهی را ببخشند.

انتهای پیام/