مراسم بزرگداشت روز جانباز در زرند

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم بزرگداشت روز جانباز در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهی سپاه وجمعی از مسئولین اجرایی و جمع کثیری از جانبازان عزیز دوران دفاع مقدس در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان زرند برگزار گردید.

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم بزرگداشت روز جانباز در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهی سپاه وجمعی از مسئولین اجرایی و جمع کثیری از جانبازان عزیز دوران دفاع مقدس در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان زرند برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، این مراسم که با اجرای چندین برنامه متنوع فرهنگی هنری همراه بود حجت الاسلام “علی ابراهیمی” نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز از صبر و شکیبایی خانواده معظم آنان تشکر و قدردانی نمود.
وی با بیان اینکه جانبازان نماد استقامت و فداکاری مردم محسوب می‌شوند، افزود: جانبازان و رزمندگان به پیروی از علمدار کربلا، شکوه، عظمت و سربلندی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده و در تاریخ ماندگار شدند.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نقش و جایگاه والای جانبازان گفت: جانبازان با ایثارگری و جانفشانی در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته و دارند و امروزتکریم جانبازان تکریم ارزش ها، خوبی ها و ایثارگری ها است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز پاسداراظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مردمی‌ترین نهادهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است، که در طول سال‏‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات و ایثارگری‏‌های شگرفی داشته است.
امام جمعه زرند افزود: اقدام خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی، رییس جمهور آمریکا در خصوص قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، را بی عقلی محض دانست و تاکید کرد: محبوبیت سپاه با این اقدام آمریکا کاهش پیدا نمی‌کند، بلکه این محبوبیت نزد مردم ایران اسلامی و حتی جهانیان بیشتر خواهد شد.
وی در ادامه افزود: امروز اگر آمریکا این استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در زمره گروه توریستی قرار داده است نشانگر این است که سپاه توانسته است با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و تکنولوژیک خود دشمن را در رسیدن به اهداف شیطانی‌ اش ناکام بگذارد.
حجت الاسلام ابراهیمی تصریح نمود: ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است و بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .
شایان ذکراست در ابتدای این مراسم “حسن عرب” رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند ضمن تشریح فعالیتهای این نهاد مقدس اظهار داشت: این شهرستان بیش از ۱۷۱۰ نفر جانباز تحت پوشش دارد که بیش از ۷۱۰ نفراز آنها بالای ۲۵% درصد می باشند.

 

hamayesh rooz janbaz980121 2

hamayesh rooz janbaz980121 3

hamayesh rooz janbaz980121 4

hamayesh rooz janbaz980121 5

 

انتهای پیام/
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی***انتشار: احمدرضا ملکی