‍ امام جمعه زرند:

هدایت های مقام معظم رهبری الهی است

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند در دومین روز سال ۹۸ با حضور مردم ولایی زرند و به امامت حجت الاسلام ابراهیمی برگزار شد.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند در دومین روز سال ۹۸ با حضور مردم ولایی زرند و به امامت حجت الاسلام ابراهیمی برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی با تبریک سال جدید و تسلیت رحلت عقیله بنی هاشم (س) اظهار کرد: همانطور که امیرالمومنین (ع) فرمودند: شرط اینکه انسان به همه ی آرزوها خود برسد و و وسعت رزق داشته باشد این است که نیت خوب داشته باشد و اخلاقش در خانواده و جامعه نیز خوب باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال “رونق تولید” توسط مقام معظم رهبری (حفظ الله) تصریح کرد: فرمایشات و جانشینی رهبر در انقلاب اسلامی، اللهی است.

وی خاطر نشان کرد: اگر مدیران و مسئولان شعارهایی که ولی زمان در هر سال تعیین میکنند را عملی می کردند در ۶ ماه آخر سال گذشته مردم با این مشکلات اقتصادی و فشارهای معیشتی برخورد نمی کردند.

امام جمعه زرند افزود: تاریخ نشان داده که هر جا مدیران و مسئولان حرف ولی را عمل کردند، پیشرفت چند برابر صورت گرفته است و هرجا که حرف رهبری رو زمین مانده ضربه زیادی به جامعه وارد شده است.

وی با بیان اینکه شهر زرند به عنوان “شهر مهدوی” نامگذاری شده است، اظهارداشت: کسی که منتظر امام زمان (عج) است باید در تمام حالات ذکر و یاد مولایش باشد و شب و روزش را با سلام به صاحب زمان (عج) شروع و به پایان برساند، تا منتظر واقعی و یاور امام عصر باشد.

رئیس شواری فرهنگ عمومی با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال “دربی استقلال – پیروزی” در زرند و حواشی پیرامون آن، با تشکر از برگزارکنندگان این مسابقه، بیان داشت: با حضور بانوان در ورزشگاه گناهی صورت نگرفت ولی باید مدیران و مسئولان برگزار کنند مواظب باشند تا ورزش به مسائل خلاف شرع و حرمت شکنی دچار نشود.

وی ادامه داد: فتوای مراجع عظام تقلید به عدم حضور بانوان در ورزشگاه خیر و صلاح و حفظ کرامت بانوان است و نباید خلاف دستور مراجع تقلید عمل شود تا حرمت شکنی نشود و فتح باب عمل خلاف شرع صورت نگیرد و باعث رنجیده خاطر خانوادهای شهدا نشویم.

وی در پایان گفت: از دادستان محترم درخواست داریم در اسرع وقت به روند برگزاری مسابقه و تحصن و حواشی بعد از برگزاری آن رسیدگی کنند و اگر سوء نیتی نبوده یک تعهد گرفته شود تا ورزش به حرام و حرمت شکنی آلوده نشود و ورزش پاک بماند و باعث سلامت جسم و افزودن معنویت جوانان شود.

انتهای پیام/

تنظیم خبر: جواد زمانی *** انتشاردهنده: احمدرضا ملکی