فرمانده انتظامي زرند خبر داد

کشف ۱۳۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک زرند، راور و خراسان رضوی

میرزایی فرمانده انتظامی شهرستان زرند از عملیات مشترکه ماموران پلیس این شهرستان با پلیس خراسان رضوی و راور در کشف ۱۳۸ کیلو تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی خبر داد.

فرمانده انتظامی زرند از عملیات مشترکه ماموران پلیس این شهرستان با پلیس خراسان رضوی و راور در کشف ۱۳۸ کیلو تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “هادی میرزایی” در گفت و گو با صدای زرند، در تشریح این مطلب گفت: پس از کسب خبر از پلیس خراسان رضوی مبتنی بر انتقال محموله ای از مواد مخدر از شهرستان راور به شهرستان کرمان، کنترل محورهای مواصلاتی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و شهرستان راور قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس دو شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را توقیف که با بررسی بعمل آمده مشخص شد راکب خودرو، جاده پاک کن محموله مواد مخدر می باشد که در همین حین یک دستگاه خودروی پراید به محض اطلاع از وجود ماموران با تغییر دادن مسیر حرکت اقدام به فرار می کند که پس از تعقیب و مراقبت نهایتا از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی شب استفاده و خودرو را رها و به ارتفاعات فرار می کند که تلاش در خصوص دستگیری وی نتیجه ای نداشت.

سرهنگ میرزایی با اشاره به تلاش ماموران پلیس دو شهرستان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو، مقدار ۱۳۸ کیلو تریاک کشف و یکی از همدستان قاچاقجیان که با یک خودروی پراید به قصد کمک به آنان آمده بود نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی زرند در پایان گفت: در این عملیات ۲ نفر قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده و ۳ خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/