پیش‌بینی بازدید ۳۰۰ هزار نفر گردشگر در نوروز ۹۸ از زرند

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند پیش بینی کرد که ۳۰۰ هزار نفر گردشگر طی نوروز سال ۱۳۹۸ از شهرستان زرند بازدید کنند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند پیش بینی کرد که ۳۰۰ هزار نفر گردشگر طی نوروز سال ۱۳۹۸ از شهرستان زرند بازدید کنند.

“محمد اسلامی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه طی ایام نوروز سال جاری ۴۲ هزار نفر در شهرستان زرند اقامت دائم و موقت داشتند، اظهارداشت: پیش‌بینی می‌شود این آمار به ۵۰ هزار نفر طی ایام نوروز در سال ۹۸ افزایش پیدا کند.

وی با اعلام اینکه طی ایام نوروز سال جاری ۲۴۲ هزار نفر از جاذبه های گردشکری، اماکن گردشگری، موزه‌ها و… بازدید کردند، گفت: پیش‌بینی می‌شود این تعداد در نوروز ۹۸ به ۳۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند افزود: در نوروز سال ۹۸ قریب ۶۰ تیم نظارت از اماکن گردشگری، تفریحی و پذیرایی بازدید می‌کند.

وی به ویژه برنامه‌های نوروزی سال ۹۸ اشاره و خاطرنشان کرد: در نوروز سال ۹۸ جشنواره‌های نوروزگاه در روستای احمد آباد، سیزده بدر در ده اصغر و آماچو در ختم سربنان برگزار می‌شود.

اسلامی گفت: در نوروز سال ۹۸ سه کمپ نوروزی در ورودی شهر زرند از سمت کرمان، در ورودی شهر زرند از سمت رفسنجان و در جوار مسجد ابوالفضل (ع) در محور زرند – راور مستقر می‌شود و از ۲۷ اسفند سال ۹۷ تا ۱۶ فرودین سال ۹۸ فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: با توجه به انتخاب شعار نوروزی شهرستان زرند با نام ««تفاوت در فعالیت‌ها»» و ««جذابیت در خدمات»» تمامی ادارات عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی باید برنامه‌های بهتری برگزار کنند تا هم مردم شهرستان زرند و هم گردشگران تفاوت را نسبت به سال‌های گذشته احساس کنند.

وی بیان کرد: در سال جاری قریب هزار نفر گردشگر خارجی وارد این شهرستان شده‌اند و از امکانات این شهرستان استفاده کرده‌اند و در نوروز سال ۹۸ نیز پیش‌بینی ورود ۲۰۰ نفر گردشگر خارجی به این شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/