دادستان زرند/

جشنواره‌های زرند همسو با تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در حاشیه مراسم جشن ثبت ملی سرمه زرندی و رونمایی از دومین تقویم جشنواره‌های زرند، برگزاری این جشنواره‌ها را همسو با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و موجب کاهش آسیب‌های و معضلات اجتماعی دانست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در حاشیه مراسم جشن ثبت ملی سرمه زرندی و رونمایی از دومین تقویم جشنواره‌های زرند که در در روستای شاه آباد سبلوئیه برگزار شد، برگزاری این جشنواره‌ها را همسو با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و موجب کاهش آسیب‌های و معضلات اجتماعی دانست.

به گزارش صدای زرند، “سیدمهدی قویدل” اظهارداشت: اینکه شهرستان زرند با برگزاری بیش‌ترین جشنواره‌های مردمی در سطح کشور پیشتاز است نشان‌دهنده‌ی موفقیت میراث فرهنگی در مشارکت‌بخشی مردم در این حوزه می‌باشد.

وی بیان داشت: مشارکت مردم باعث شده که این جشنواره‌ها بدون هیچ بودجه دولتی برگزار شود، اما نباید فراموش کرد زمانی که یک رویداد در یک روستا برگزار می‌شود شاهد اتفاقات بسیار خوبی، هم در عرصه رونق محلی و هم در ایجاد شور و نشاط اجتماعی هستیم.

دادستان زرند جشنواره‌های زرند را همسو با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: قطعاً رسیدن به اهداف جشنواره های روستایی به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری منجر خواهد شد و به همین لحاظ است که دستگاه قضایی به عنوان حامی جشنواره‌های روستایی ورود کرده است و اعتقاد داریم این اقدامات فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های ایرانی و اسلامی می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی ایفا نماید.

سیدمهدی قویدل اظهارداشت: روستایی که امروز در آن شاهد ثبت ملی سرمه هستیم یکی از زیباترین روستاهای شهرستان زرند است که برای بسیاری از مردم ناشناخته می‌باشد و همین اتفاق امروز باعث خواهد شد ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این روستا به دیگر افراد نیز معرفی شود.

 

انتهای پیام/

 

تنظیم و انتشار خبر: جواد زمانی