امام جمعه زرند:

انقلاب اسلامی در کلام گهربار رسول خدا (ص) پیش بینی شده بود

امام جمعه زرند در مراسم دهه فاطمیه که در سقاخانه ابوالفضل (ع) برگزار شد رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی را از برکت پیروی از مکتب علوی و فاطمی دانست و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) در کلام گهربار رسول خدا پیشگویی شده است.

امام جمعه زرند در مراسم دهه فاطمیه که در سقاخانه ابوالفضل (ع) برگزار شد رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی را از برکت پیروی از مکتب علوی و فاطمی دانست و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) در کلام گهربار رسول خدا پیشگویی شده است.

به گزارش صدای زرند، حجت اسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت شهادت بنت رسول الله به همه ی شیعیان با تمسک به روایات اظهار داشت: رسول خدا می فرماید: “روز قیامت قومی هستند روی منبرهای از نور صورت و لباس هایشان از نور در سمت راست عرش و آسمان می درخشند.” عمر، ابوبکر و عبدالله بن عوف سوال کردند یارسول الله چه اشخاصی هستند. رسول خدا جواب نداد و سکوت کرد تا امام علی (ع) سوال کردند: “چه اشخاصی هستند؟” رسول خدا فرموند: “کسانی که محبت و عشق می ورزند به روح الله بدون اینکه نسبتی داشته باشند و تو یا علی امام و پیشوای و آنها شیعه تو هستند.”

وی ادامه داد: به شواهد تاریخ از زمان پیامبر اسلام تا به امروز مردمی شیعه و پیرو امام علی (ع) که به شخصیت به نام روح الله عشق بورزند و دوست دارش باشند به وجود نیامده مگر مردم ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی که با تمام وجود شیعه و دوست دار امام (ره) بودند.

ابراهیمی با اشاره به ایام الله دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان داشت: در این چهل سال نهال انقلاب از برکت و رهبری امام (ره) و رشادتهای شهدا و ایثارگران و رهنمودهای مقام معظم رهبر (حفظه الله) و بصیرت و ولایتمداری مردم به درختی استوار و تنومند و پرثمر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در این چهل سال هم رویش و هم ریزش در انقلاب داشته ایم و در هر برگی از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی که ورق بزنیم کسانی که ناخالص و دنبال پست مقام و دنیا بودند از قطار انقلاب اسلامی پیاده شدند و در عوض جوانان متعهد با روحیه جهادی بر این قطار رو به پیشرفت سوار شده اند.

ابراهیمی گفت: امروزه کشورهای دنیا تشنه ی فرهنگ ناب اسلام شیعه ی علوی هستند و تعدادی کشورهایی که فقط اسم مسلمانی دارند در منطقه زیاد است اما آن نکته ای که جمهوری اسلامی را شاخص کرده و و کشورهای مثل عربستان، امارات و… ندارند اعتقاد و شیعه امام علی (ع) و اهلبیت بودن است.

وی افزود: جمهوری اسلامی هرچه از پیشرفت و عظمت در جهان اسلام دارد از برکت اعتقادبه اهلبیت و پیروی کردن از فرهنگ تربیتی علوی و فاطمی دارد.

انتهای یپام/

خبرنگار: جواد زمانی *** انتشاردهنده: میثم رضازاده