مدیرعامل نیروگاه برق زرند:

نیروگاه برق زرند نمونه‌ای از خودباوری بعد از انقلاب است

مدیرعامل نیروگاه زرند در نشستی که با حضور مسئولین شهرستانی در محل سالن اجتماعات نیروگاه برق زرند برگزار شد، نیروگاه برق زرند را نمونه‌ای از خودباوری بعد از انقلاب اسلامی دانست.

مدیرعامل نیروگاه زرند در نشستی که با حضور مسئولین شهرستانی در محل سالن اجتماعات نیروگاه برق زرند برگزار شد، نیروگاه برق زرند را نمونه‌ای از خودباوری بعد از انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش صدای زرند، مهندس “سام ایزدی” ضمن تبریک پیشاپیش سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی، بیان کرد: قبل از انقلاب ملت ایران در دیکتاتوری، استعمار و استبداد بودند و از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وابستگی صد در صد به غرب داشت که به لطف خدا و برکت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و جانشین ایشان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای آن شرایط پایان یافته و در تمامی زمینه‌ها با تکیه بر توان نیروهای متخصص و متعهد داخلی به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی با اعلام اینکه بعد از انقلاب توجه بسیار ویژه‌ای به مسائل محیط زیست و فضای سبز شده است، گفت: نیروگاه زرند نیز در این زمینه با گسترش فضای سبز و همچنین راه‌اندازی تصفیه خانه فاضلاب هم در راستای محیط زیست و هم در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب گام‌های مثبتی برداشته است.

مدیرعامل نیروگاه برق زرند با تأکید بر اینکه برق شهرستان زرند به غیر از صنایع شهرستان توسط این نیروگاه تامین می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی زرند در حال احداث می‌باشد که امید است با احداث این نیروگاه در جهت خدمت‌رسانی به مردم و صنعت برق گام بزرگی برداشته شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در این نشست اظهارداشت: در دوران قبل از انقلاب امکانات عمومی معنایی نداشت و یا اگر بود توزیع عادلانه ای نداشت، از لحاظ خیلی از امکانات در مضیقه بودیم و بخش‌های صنعتی ما در دست خارجی‌ها بود که به برکت انقلاب، ایرانی‌ها به خودباوری رسیدند و به جهانیان اعلام کردند که ما می‌توانیم به دور از وابستگی و با قوای متخصص داخلی کشور را اداره کنیم.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب با وجود همه مشکلات و کمبودهایی که در اثر تحریم‌ها داشتیم روند رشد در همه ابعاد قابل مشاهده بود و این مهم با تلاش و زحمات متخصصین ایرانی بدست آمده است.

علی صادق‌زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند نیز در این نشست ضمن تشکر از تلاش‌های پرسنل نیروگاه برق زرند، اظهارداشت: به برکت خون شهدا و عقلانیت و منطق مردم ایران و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری امروزه بسیاری از توطئه‌‌های دشمن فرو پاشیده و آنچه باقی مانده عظمت ایران و جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/