خطیب جمعه زرند:

حضور و بصیرت مردم عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور مردم همیشه در صحنه این شهر در مسجد جامع زرند برگزار شد که خطیب جمعه زرند با گرامیداشت ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۵۶ حضور و بصیرت مردم را عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور مردم همیشه در صحنه این شهر در مسجد جامع زرند برگزار شد که خطیب جمعه زرند با گرامیداشت ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۵۶ حضور و بصیرت مردم را عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” با اشاره به ادامه نامه ی امام علی (ع) به حارث همدانی در مورد صفات شیعه اظهار داشت: حضرت فرمود: ای حارث! محل سکونت و زندگی یکی از عوامل مؤثر و مهم در تربیت و کمال و پیشرفت انسان است لذا در محل سکونت خود جمعیت مسلمانان و زندگی کردن بین آنها را در نظر بگیر و از سکونت و زندگی در میان آدم های بی عقل و غفلت زده که خدا و قیامت را فراموش کرده و زنانشان حجاب خود را نگه نمی دارند پرهیز کن تا همانند آنها دچار عذاب الهی نشوی.

امام جمعه زرند با نگاهی به قیام انقلابی مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۵۶ بیان داشت: حضور مردم و طلاب و روحانیون بصیر در ۱۹ دی ۵۶ سرآغاز انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: حضور به موقع مردم و مقاومت تا رسیدن به هدف درس بزرگ ۱۹ دی ماه به کل مردم حقیقت جو و جبهه های مقاومت است و این حضور مردم ولایی و جان برکف عامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: تا زمانی که این نظام مقدس و انقلاب مردمی بصیر و همیشه در صحنه دارد هیچ قدرتی نمی تواند فکر تجاوز به این مرز بوم را در خیال خود جاری کند.

نماینده ولی فقیه با تأکید بر اینکه نظام استکبار جهانی در حال افول و نابودی است، بیان داشت: از برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت و ایستادگی کشورهای منطقه، پای استکبار جهانی از منطقه خاورمیانه قطع شده است و حضور آن کمرنگ شده است.

ابراهیمی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را فردی دیوانه خواند و بیان داشت: ترامپ باید شبانه و بدون تشریفات وارد عراق شود و درخواست دیدار با نخست وزیر عراق کند و این نخست وزیر هم بدون ترس و با پشتوانه مقاومت درخواست وی را قبول نکند و این همه عزت و سربلندی و استقلال و قطع کردن پای استکبار جهانی در منطقه از برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه الله) و خون شهداء جبهه ی مقاومت و ایستادگی رزم آوران اسلام است.

خطیب جمعه با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد فلسطین اظهار کرد: به زودی با نابودی استکبار و صهیونیسم غاصب در تلاویو شاهد برپایی پایتخت کشور فلسطین اسلامی خواهیم بود و قدس بار دیگر به دامن اسلام و مسلمانان باز می گردد و پیروزی در پایان برای جبهه مقاومت و مردم مظلوم جهان است.

امام جمعه با تبریک روز جهاد کشاورزی به همه مهندسین کشاوزی و کارمندان جهاد از زحمات جهاد برای احیاء قنوات شهرستان و آبیاری قطره ای و زیرسطحی برای رونق کشاورزی و استفاده صحیح از آب و برداشت محصول با کیفیت تقدیر تشکر کرد.

انتهای پیام/