مدیرعامل کارخانه واگن سازی زرند:

ما به دنبال تبدیل تحریم ها به فرصت هستیم

مدیر عامل گروه صنعتی پلور سبز (کارخانه واگن سازی زرند) به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحریم های ناعادلانه ایران توسط آمریکا، بیان داشت: در کارخانه واگن سازی ما به دنبال این هستیم تا تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

مدیر عامل گروه صنعتی پلور سبز (کارخانه واگن سازی زرند) به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحریم های ناعادلانه ایران توسط آمریکا، بیان داشت: در کارخانه واگن سازی ما به دنبال این هستیم تا تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش صدای زرند، مهندس “سید کیوان امام” ضمن عرض تسلیت بمناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: امروز فرزندان شما در کارخانه واگن سازی زرند موفقیت های خوبی کسب کرده اند که توسعه و تداوم این موفقیت ها دعای خیر شما و حمایت مسئولین را می طلبد.

وی با گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه اظهارداشت: در سال ۸۸ دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قصد داشتند تا با رخنه در میان مردم به نظام ضربه وارد کنند که خوشبختانه حضور با بصیریت مردم همیشه در صحنه ایران در نهم دی ماه، در سایه درایت مقام معظم رهبری، جواب دندان شکنی بود به معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران.

وی افزود: در گذشته نیز دشمنان این نظام سعی و هزینه زیادی کرده اند تا بتوانند ما را به زانو درآورند اما ملت ایران با عنایت و پشنوانه صاحب الزمان (عج) و با درایت رهبر معظم انقلاب، همیشه در برابر استکبار جهانی پیروزمندانه ایستاده است.

مهندس امام وجود مشکلات اقتصادی را جهانی دانست و بیان داشت: تحریم ها در ایران نیز تاثیراتی بر مجموعه های صنعتی داشته است و کارخانه واگن سازی نیز از این مقوله مستثنی نیست اما ما در مجموعه صنعتی پلور سبز تمام تلاش خود را داشته ایم تا تحریم ها را تبدیل به فرصت کنیم و با عنایت به خداوند تا امروز نیز توانسته ایم به این مهم تا حد زیادی دست پیدا کنیم.

وی گفت: تا چندی پیش قطعاتی مانند تهویه واگن مسافربری را از خارج کشور وارد می کردیم اما از ۱۳ آبان سال جاری و با اعمال تحریم های جدید، این قطعه با اتکا به خداوند متعال و با تلاش فرزندان شما در کارخانه واگن سازی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واگن سازی زرند اظهارداشت: جوانان شما در این شهرستان توانسته اند به موفقیت های بسیاری در صنعت ریلی که توانایی رقابت با تکنولوژی روز دنیا دارد، دست پیدا کنند.

مدیرعامل کارخانه واگن سازی زرند افزود: ما در این کارخانه توانستیم بخشی از بدنه های واگن های مترو تهران را تولید و تحویل دهیم و همچنین ۳۰ دستگاه واگن مترو اصفهان را نیز تحویل داده ایم و در بخش های دیگر صنعت ریلی نظیر واگن های مسافربری و باری با بهترین کیفیت فعالیت چشم گیری داریم.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده