صدای زرند بیشتر کنار شما خواهد بود

اپلیکیشن اندروید صدای زرند رونمایی شد

برای راحتی کاربران در دسترسی به اخبار و پیام‌ها، صدای زرند با هدف گسترش فعالیت‌ها و احترام به مخاطبان نرم‌افزار اندرویدی خود را تحت عنوان «صدای زرند» روانه بازار اندروید کرد.

Sedayezarand Copy

برای راحتی کاربران در دسترسی به اخبار و پیام‌ها، صدای زرند با هدف گسترش فعالیت‌ها و احترام به مخاطبان نرم‌افزار اندرویدی خود را تحت عنوان «صدای زرند» روانه بازار اندروید کرد.

“جواد زمانی” مدیرمسئول پایگاه خبری  صدای زرند در این باره گفت: با وجود احتمال‌هایی مبنی بر غیرفعال شدن و یا فیلترشدن پیام‌رسان‌هایی نظیر تلگرام این اقدام برای فعال بودن صدای زرند لازم به نظر می‌رسید که خوشبختانه توانستیم نسخه ابتدایی این نرم‌افزار را با پیگیری‌های واحد فنی صدای زرند طی ۲ ماه کاری آماده کنیم.

وی افزود: هنوز کار نرم‌افزار به پایان نرسیده است و نسخته اولیه این نرم‌افزار دارای ایردادات و نواقصی است ولی از آنجایی که قصد ما از ابتدا این بود تا قبل از یلدا آن را معرفی نماییم به همین دلیل با کمی نواقص نسخه اولیه معرفی شده است که امیدواریم با همکاری کاربران ایرادات آن برطرف شود و بتوانیم نسخه نهایی آن را هرچه زودتر آماده و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

مدیرمسئول صدای زرند هزینه صرف شده برای راه‌اندازی این نرم‌افزار را بالغ بر ۷ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در راه‌اندازی این نرم‌افزار تمام تلاش ما این بوده است که بتوانیم امکانات و توان نرم‌افزار کامل و جامع باشد و استفاده آن برای کاربر راحت باشد.

زمانی گفت: این نرم‌افزار با مسابقه «جوایز یلدایی ۱۸۴۰» رونمایی شده است که کاربران می‌توانند به راحتی تصاویر سفره‌ی یلدای خود که تمثال ۱۸۴۰ در آن گنجانده شده است را از طریق نرم‌افزار صدای زرند و از بخش دنیای خبر (تصاویر ارسالی) برای ما ارسال کنند و در قرعه‌کشی جوایز مختلف این مسابقه شرکت کنند.

 

برای دانلود اپلیکیشن صدای زرند ویژه اندروید اینجا کلیک کنید

 

download icon

 

تصاویری از محیط اپلیکیشن صدای زرند:

app sedayezarand 1

 

app sedayezarand 2

 

app sedayezarand 3

 

app sedayezarand 4

 

 

دانلود اپلیکیشن صدای زرند

 

پادکست صدای زرند:

 

 

انتهای پیام/