سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی زرند معرفی شد

طی آیینی با حضور مسئولین شهرستانی و استانی حجت الاسلام طاهر آقاملایی به عنوان سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی زرند معرفی و از زحمات حجت الاسلام اکبر سلطانی تقدیر شد.

طی آیینی با حضور مسئولین شهرستانی و استانی حجت الاسلام طاهر آقاملایی به عنوان سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی زرند معرفی و از زحمات حجت الاسلام اکبر سلطانی تقدیر شد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی جلالی” مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در این آیین با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب می باشیم، اظهارداشت: مهم ترین وظیفه سازمان تبلیغات اجرای کارهای فرهنگی است و ما در این سازمان به دنبال ترویج فرهنگ دینی هستیم.

وی با بیان اینکه تغییرات باعث پویایی می شود، گفت: حجت الاسلام آقاملایی فردی انقلابی می باشند و پدر و مادر ایشان هر دو جانباز می باشند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در این آیین با اعلام اینکه ما باید در برابر خط قرمز های انقلابی بایستم و از سلایق مختلف دوری کنیم، تصریح کرد: ما هرکاری که انجام دهیم به پای ولایت نوشته می شود و برای همین باید تقوا را رعایت کنیم.

وی بیان کرد: زرند خانه ما می باشد و این جابه جایی ها طبیعی می باشد و حجت الاسلام آقاملایی یک نیرو خوب و انقلابی است.

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در این آیین با اشاره به اینکه شهرستان زرند شهرستانی مذهبی است، خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به امر به معروف و نهی از منکر و باورها و اعتقادات دینی در زرند کم رنگ شده اند.

وی تأکید کرد: نارضایتی مردم زرند بیشتر در زمینه مسائل سیاسی می باشد که بنده تمامی مسائل سیاسی را در راستای کار کردن برای مردم کنار گذاشته و با تمامی ادارات همکاری کامل را انجام داده ام.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام آقاملایی پیش از این رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بافت بوده است که از این پس به مدت ۶ ماه به عنوان سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی زرند به فعالیت خود ادامه خواهد داد و همچنین حجت الاسلام سلطانی از این پس به عنوان معاونت قرآنی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

 

todi moarefeh raeis sazman tablighat970927 1

todi moarefeh raeis sazman tablighat970927 2

todi moarefeh raeis sazman tablighat970927 3

todi moarefeh raeis sazman tablighat970927 4

todi moarefeh raeis sazman tablighat970927 5

 

انتهای پیام/