رئیس دانشگاه آزاد زرند:

همکاری با بسیج ماندگارترین کار دانشجویی است

مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: دانشجویان باید حضور در بسیج دانشجویی را غنیمت شمرده تا بتوانند موفقیت را در همه عرصه‌های زندگی تجربه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: دانشجویان باید حضور در بسیج دانشجویی را غنیمت شمرده تا بتوانند موفقیت را در همه عرصه‌های زندگی تجربه کنند.


به گزارش صدای زرند، “علیرضا مرادی” رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند عصر روز گذشته با حضور در جمع دانشجویان بسیجی مراکز آموزش عالی شهرستان زرند با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بدون شک دوران دانشجویی یکی از بهترین مقاطع سنی جوانان به‌شمار می‌رود که نقش به‌سزایی در تربیت و تهذیب نسل آینده نیز خواهد داشت.

وی خطاب به دانشجویان بیان کرد: شما دانشجویان باید از لحظه‌لحظه این دوران بهترین استفاده را ببرید و بهترین شکل استفاده از آن همکاری با تشکل‌های دانشجویی به‌خصوص بسیج دانشجویی است؛ چراکه همکاری با بسیج دانشجویی ماندگارترین کار دانشجویی به‌شمار می‌رود.

مرادی افزود: دانشجویان باید حضور در بسیج دانشجویی را غنیمت شمرده تا بتوانند موفقیت را در همه عرصه‌های زندگی تجربه کنند؛ چراکه همکاری با تشکل‌های دانشجویی زمینه تجربه‌اندوزی و پرورش استعدادهای شما جوانان دانشجو را در پی خواهد داشت.

رئیس واحد زرند اظهار کرد: بسیج دانشجویی به‌دلیل گذشته پرافتخارش به‌عنوان تنها تشکلی که در صراط مستقیم حرکت می‌کند و نحوه برنامه‌ریزی در کار، نحوه نقش‌آفرینی در جامعه و کار تیمی که ماحصل عضویت و همکاری با این نهاد مقدس است، می‌تواند بهترین مأمنی باشد که دانشجویان ضمن آموختن به تهذیب نفس نیز بپردازند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی خود توانسته با فراهم‌کردن زمینه رشد و موفقیت برای همه جوانان سرزمین اسلامی‌مان بدون وابستگی به هیچ قدرت استکباری و فقط با اراده ملی، راه روشن پیشرفت و توسعه را برای آیندگان هموار کند و وظیفه شما نیز این است که در دوران دانشجویی خوب بیاموزید تا آینده این سرزمین روشن‌تر از همیشه باشد.

انتهای پیام/

منبع: آنا *** انتشار دهنده: مجید عرب پور