خطیب جمعه زرند بیان داشت:

وحدت یعنی گوش به فرمان رهبری بودن / تفکر بسیجی است که انقلاب را شکست ناپذیر کرد

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه زرند برگزار شد که امام جمعه زرند با تاکید بر اهمیت گسترش وحدت اسلامی در جامعه، تفکر بسیجی را دلیل شکست ناپذیر بودن انقلاب دانست.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه زرند برگزار شد که امام جمعه زرند با تاکید بر اهمیت گسترش وحدت اسلامی در جامعه، تفکر بسیجی را دلیل شکست ناپذیر بودن انقلاب دانست.

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” با اشاره به ادامه نامه حضرت علی (ع) به حارث همدانی، بیان داشت: انسان در تمامی مسائل زندگی خود باید به گونه ای عمل کند که به مصلحت و نفع همه مردم باشد نه مصلحت جناح یا فردی خاص.

وی با بیان اهمیت یکرنگی و دوری از ریا در جامعه، اظهارداشت: متاسفانه امروزه عده ای فقط ظاهر مسلمان و شیعه بودن را دارند و فقط در حضور مردم جانماز آب می کشند، ولی در خلوت به دستورات خداوند بی اعتنایی کرده و شرم و حیا نسبت به دستورات الهی ندارند.

امام جمعه زرند با تبریک هفته بسیج به بسیجیان کشور، گفت: امروز تفکر بسیجی است که انقلاب اسلامی را شکست ناپذیر کرده و باید گفت که یکی از کارهای بزرگ حضرت امام (ره) تشکیل شجره طیبه بسیج است.

ابراهیمی با اشاره به گستره فعالیت های بسیج از لحاظ فرهنگی و نیز از لحاظ جغرافیایی در کشورهایی نظیر یمن، عراق و لبنان، گفت: سیدحسن نصرالله این عالم مجاهد می گوید: قبل از انقلاب اسلامی شیعیان اصلاً پناهی نداشتند و از هیچ حزبی حمایتی نداشتند اما بعد از انقلاب اسلامی به برکت نظام اسلامی و بسیج تمام شیعیان جهان حمایت شدند و همه ی پیروزهای امروز در مقابل استکبار جهانی مدیون انقلاب اسلامی و شجره طیبه بسیج است.

نماینده ولی فقیه در زرند با گرامیداشت هفته وحدت بیان داشت: از برکت اخلاق خوش پیامبر بود که دین اسلامدگسترش پیدا کرد و امروز هم ما که ادعای مسلمانی داریم باید با اخلاق خوش رفتار کنیم و اخلاق خوب را در جامعه اسلامی نهادینه کنیم.

وی اظهارداشت: وحدت همانگونه که مقام معظم رهبری (حفظه الله) فرمودند، این نیست که همه به یک گونه فکر کنند یا جناح و سلیقه سیاسی داشته باشند، بلکه وحدت یعنی “نبود تفرقه و نفاق، و درگیری و کشمکش میان مردم” و کار کردن همه در راه پیشرفت انقلاب اسلامی.

وی وحدت را “گوش به فرمان ولی و رهبری بودن” دانست و افزود: نمی شود کسی ادعای مسلمانی داشته باشد و نماز هم بخواند اما با استکبار جهانی و دشمن اسلام دوست باشد.

امام جمعه زرند با اشاره به انتشار تصاویر زنان توسط برخی آرایشگاهها در فضای مجازی بیان داشت: عده ای از آرایشگاه های زنانه داخل شهر امین و مورد اعتماد نیستند و فیلم و عکس ناموس مردم را در فضایی مجازی که تمام دنیا به آن دسترسی دارند قرار می دهند که از دادستان محترم تقاضا داریم در این زمینه پیگیری لازم را انجام دهند.

 

تنظیم کننده: جواد زمانی /// انتشاردهنده: احمدرضا ملکی