رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

زرند در حال مصرف آخرین قطرات آب است/ آغاز اجرای طرح فاضلاب شهری زرند در دهه فجر

امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زرند بحرانی‌ترین شهر استان کرمان در بحث کمبود آب است، گفت: اطلاعات کامل از وضعیت آب شرب شهرها در استان کرمان لازم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه زرند بحرانی‌ترین شهر استان کرمان در بحث کمبود آب است، گفت: اطلاعات کامل از وضعیت آب شرب شهرها در استان کرمان لازم است.

photo 2018 11 15 12 46 09


به گزارش صدای زرند، “حسین امیری” امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران کل آب منطقه‌ای و آب شهری و روستایی استان کرمان اظهار داشت: در شهرهای شمالی استان کرمان مشکلات زیادی در حوزه تامین آب وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه زرند در حال مصرف آخرین قطرات آب است، گفت: امروز بحرانی‌ترین شهر استان کرمان در بحث کمبود آب، شهر زرند است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حوزه آبریز سد قطرونی در شهر زرند است، بیان کرد: از روز اول هم آبرسانی به شهر زرند از محل این سد مطرح بوده است اما امروز حرف‌های دیگری در این رابطه گفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اطلاعات کامل از وضعیت آب شرب شهرها در استان کرمان لازم است افزود: بعضی از شهرها نیازمند اقدامات فوری و طرح‌های کوتاه مدت هستند که باید در اولویت قرار گیرند.

امیری بیان کرد: مشکلات اعتبار لازم برای اجرا و اتمام طرح‌های آبرسانی در استان را منتقل کرده و پیگیر آن در مجمع نمایندگان استان هستیم.

در این نشست طاهری مدیرعامل آبفای شهری استان کرمان از آغاز اجرای طرح فاضلاب شهری زرند در دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم *** ناشر: مجید عرب پور