دبیر گروه گشکا تاکید کرد:

در اساسنامه گشکا منفعت تمام اعضای آن دیده شده است

دبیر گروه گشکا بیان داشت: اساسنامه گشکا طوری نوشته شده است که هیچگاه متکی به شخص نباشد و در آن منافع تمام شهرستانها را بصورت عادلانه دیده ایم.

دبیر گروه گشکا بیان داشت: اساسنامه گشکا طوری نوشته شده است که هیچگاه متکی به شخص نباشد و در آن منافع تمام شهرستانها را بصورت عادلانه دیده ایم.

 

Bafgh SZ4sd5sd02

 

به گزارش صدای زرند محمد اسلامی دبیر گروه گشکا و رئیس اداره میراث فرهنگی زرند در بازدیدی که در راستای اهداف گروه گشکا به همراه مسئولین شهرستان زرند از شهرستان بافق داشتند، با تمجید از فعالیت های گردشگری شهرستان بافق گفت: با دیدن قابلیتهای گردشگری شهرستان بافق به وجد آمدیم و اکنون مطمئن شدیم که بافق تمام زیرساختهای لازم را برای قرار گرفتن در لیست شهرهای اصلی گشکا دارا می باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت گردشگری در ارزآوری و توانمندسازی مناطق مختلف کشور گفت: این اطمینان را میدهیم که گشکا هرگز خود را بعنوان یک رقیب برای سایر مسیرهای گردشگری قلمداد نکرده و تنها بدنبال اهداف خود هستیم.

 

اسلامی بیان داشت: برای اینکه به موفقیت برسیم چاره ای جز اتکا به توانمندیهای پنج شهرستان موجود در این گروه یعنی دامغان، بجستان، بافق، زرند و زهک و متفاوت عمل کردن نداریم.

 

رئیس میراث فرهنگی زرند با تقدیر از حمایتهای ائمه جمعه، نماینده مردم، فرماندار، ریاست دستگاه قضایی و دادستان، دستگاههای نظامی، انتظامی، اجرایی و شهرداری و شورای اسلامی زرند از فعالیت های گردشگری افزود: چنین حمایتی را در شهرستان بافق هم دیدیم که این خود نقطه اتکا و اطمینان بخشی برای نیل به اهداف اهداف گشکا است.

 

ایده پرداز شکل گیری گروه گردشگری شهرهای کویری ایران با ابراز امیدواری از آینده ی این گروه گفت: ۸ آذر ماه سال جاری نشان خواهد داد که گشکا چیست و چگونه می تواند باعث رشد صنعت گردشگری در شهرستانهایی که تاکنون کمتر دیده شده اند، شود.

 

انتهای پیام/
تنظیم و تهیه خبر: جواد زمانی