سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان زرند در گفتگو با صدای زرند:

ارسال سه محموله اقلام امدادی از زرند به مناطق زلزله زده کوهبنان

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان زرند از ارسال سه محموله اقلام امدادی جمعیت هلال احمر زرند به مناطق زلزله زده کوهبنان خبرداد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان زرند از ارسال سه محموله اقلام امدادی جمعیت هلال احمر زرند به مناطق زلزله زده کوهبنان خبرداد.

 

mahmoleh komaki mardom zarand

“مهدی جمالیزاده” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه سه تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر شهرستان زرند از ساعات ابتدایی زمین لرزه روز گذشته کوهبنان به این منطقه اعزام شده اند، اظهارداشت: چهار تیم به صورت پیشتیبانی در جمعیت هلال احمر شهرستان زرند آماده باش می باشند.

 

وی با عنوان اینکه باتوجه به خسارات وارد شده به شهرستان کوهبنان، سه محموله اقلام امدادی از جمله چادر از زرند به مناطق زلزله زده ارسال گردید، تصریح داشت: در حال حاضر باتوجه به میزان خسارات ها به منازل چادر و اقلام گرمایشی در الویت ارسال قرار دارند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان زرند با اشاره به اینکه شهرستان زرند یکی از شهرستان های معین شمال استان کرمان می باشد، ابرازداشت: قریب به ۱۰ روستای کوهبنان توسط نیروی های جمعیت هلال احمر زرند مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

وی اضافه داشت: خدمت رسانی در قالب امداد و نجات سبک تا زمانیکه مردم زلزله زده کوهبنان در شرایط اسکان اضطراری مناسب قرار بگیرند ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه تمامی سوله های ورزشی، فرهنگی و تجاری و نیز مساجد آمادگی اسکان مردم در مواقع بحرانی را دارند، ادامه داد: بلایای طبیعی از جمله زلزله جزو طبیعت اطراف همه مردم می باشد اما برای مقابله با آن مردم باید آگاهی و آمادگی کامل را داشته باشند.

 

انتهای پیام/